Kwaliteit van het drukwerk

JONGMAC beeld | vorm | tekst

Alles helemaal goed

De Boer

Geweldige geboortekaartjes ontvangen. Snel binnen en prachtige kwaliteit.

Jolande van den Brink / Destiny Publication

Omdat ik super goed geholpen ben en ik heel blij ben met het eindresultaat en de snelle levering!

Secret Salt

Heel erg blij met de kwaliteit van printen!

Benthe Marit Illustration

Snelle leveringen, prachtige papiersoorten (de tintoretto gesso! Love it) en makkelijk bestelproces. Altijd hoge kwaliteit van het drukwerk. Ik beveel het al mijn klanten aan, als ze iets af willen... Snelle leveringen, prachtige papiersoorten (de tintoretto gesso! Love it) en makkelijk bestelproces. Altijd hoge kwaliteit van het drukwerk. Ik beveel het al mijn klanten aan, als ze iets af willen drukken!

isontwerp.nl

Goede service, mooie prints

Blanckaert Li da

Mooi drukwerk! Vriendelijk & behulpzaam aan de telefoon. Topteam!

Joke Witsen schilderijen en illustraties

De persoonlijke bestandscontrole is echt top! Mijn drukwerk is heel mooi geworden.

M. van der Meulen

Super fijne en snelle communicatie. Product precies zoals gehoopt!

Liesbeth Van Gucht

Met de webtool is het gemakkelijk om prijs te berekenen en het pdf-bestand op te laden. Het drukwerk was heel verzorgd en (oef!) op tijd geleverd. Op de website mocht vermeld worden dat dit in... Met de webtool is het gemakkelijk om prijs te berekenen en het pdf-bestand op te laden. Het drukwerk was heel verzorgd en (oef!) op tijd geleverd. Op de website mocht vermeld worden dat dit in Nederland (Groningen) wordt gedrukt (het gaf de indruk dat dit in Antwerpen gebeurt, wat toch wat extra spanning gaf voor de tijdige levering).