Kwaliteit van het drukwerk

Iris van den Akker - illustraties

De service en kwaliteit is consistent en kwalitatief

Atelier Blanc

Het liep als een trein. Gemakkelijk bestellen op de duidelijke website. Na het uploaden van de bestanden snel een update van de kwaliteitscontrole, snelle levering en het drukwerk zag eruit zoals ik... Het liep als een trein. Gemakkelijk bestellen op de duidelijke website. Na het uploaden van de bestanden snel een update van de kwaliteitscontrole, snelle levering en het drukwerk zag eruit zoals ik gehoopt had.

Studio Pien

Helemaal blij met mijn ansichtkaarten en de super snelle service. Daarnaast super fijn dat ze snel het bestand controleren.

Axelle graphic design

Top kwaliteit en top service! Net wat ik nodig heb als grafisch ontwerper!

Laura

Erg goede ervaring met dit bedrijf! Ik ben enorm snel en vriendelijk geholpen met een vraag via de mail. De kwaliteit van het drukwerk is goed en de levering is snel!

ByDiane

Superblij mee, elke keer weer als we posters binnenkrijgen! Hele goede kwaliteit papier!

Niels

Ik had een probleem met mijn drukwerk. Contact op genomen met de klantenservice en binnen een half uur een reactie en oplossing! Bedankt voor de top service!

Lois

Super service! Snel en vriendelijke communicatie en levering.

Ienke Kastelein

Goede informatie op de site,
communicatie (en overleg) persoonlijk en adequaat, mooi resultaat

Printed Preschool

Excellent organisation. Prompt contact and assistance, competitive pricing and perfect quality.