Kwaliteit van het drukwerk

lau

Zeer tevreden na bestellen bijdrukwerk besteld bij PeterPrint. Het bestelproces is heel duidelijk ! Mocht er een foutje inzitten dan krijg je snel hier contact over en kan je het nog aanpassen!... Zeer tevreden na bestellen bijdrukwerk besteld bij PeterPrint. Het bestelproces is heel duidelijk ! Mocht er een foutje inzitten dan krijg je snel hier contact over en kan je het nog aanpassen! Levering was snel en goed verpakt.

Sophie

Nemen snel de telefoon op en staan je vriendelijk te woord. Goede communicatie, goede kwaliteit, veel tips op de site en een snelle levering.

Mathilda

Sinds ik een keer besteld heb bij PeterPrint, bestel ik hier altijd. De service is supersnel en klantvriendelijk. Mocht er een fout in het bestand staan, dan word je daar altijd op gewezen en kun je... Sinds ik een keer besteld heb bij PeterPrint, bestel ik hier altijd. De service is supersnel en klantvriendelijk. Mocht er een fout in het bestand staan, dan word je daar altijd op gewezen en kun je het nog aanpassen. Over de kwaliteit ben ik ook heel tevreden!

Marike van der Knaap

Het drukwerk ziet er zeer goed uit! En de levering was snel en op tijd!

Stan

In het kort: ik raad aan om bij PeterPrint te bestellen. Supersnel geleverd en enorm blij met het resultaat! Het is echt mooi gedrukt en het papier (voor ansichtkaarten) is ook echt mooi. Over het... In het kort: ik raad aan om bij PeterPrint te bestellen. Supersnel geleverd en enorm blij met het resultaat! Het is echt mooi gedrukt en het papier (voor ansichtkaarten) is ook echt mooi. Over het papier was ik bij het bestellen via de website wat onzeker omdat ik er weinig verstand van heb. Ik heb de optie gekozen die de website me aanraadde en het resultaat is perfect!

Ellen

Omdat ik het ongelofelijk fijn vind dat elk order met zorg en aandacht wordt nagekeken. Intussen 10 bestellingen geplaatst en elke keer weer meer tevreden! ?

Wim van Egmond Fotografie

Heel goede ondersteuning, zorgvuldig werk en hele snelle levering.

Projectgroep InHolland

Geweldige service, snelle levering en een prachtig resultaat!

Lantal bvba

SUPERTEVREDEN!!

Jolien Roose

Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn werk liet drukken bij PeterPrint. Maar woaw, where have you been all my life!? Mijn pakket werd een dag vroeger dan beloofd geleverd, was super gedrukt en... Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn werk liet drukken bij PeterPrint. Maar woaw, where have you been all my life!? Mijn pakket werd een dag vroeger dan beloofd geleverd, was super gedrukt en de communicatie met de klantendienst was echt TOP!