Kwaliteit van het drukwerk

G.J.

Goede service, snelle verwerking, mooi resultaat, prima prijs!

Lyn Labie Photography

Snelle levering! Geduldige medewerkers! Hoge kwaliteit!

Friendshifts

Goed advies en follow up van Remco.
Snelle bezorging. Mooie kwaliteit drukwerk.

Hung Nguyen

Super kwaliteit! Snelle service! Geweldige ondersteuning van de mensen achter het scherm. dank jullie zeer!!

L.

Duidelijke website, snelle, kwaliteitsvolle en correcte service!

LONOZA

Snelle reactie en echt heel goed geholpen. De flyers zijn snel verzonden en ze zien er super mooi uit. Ik raad ze echt aan! Geen vraag is te veel voor ze en het resultaat mag er echt zijn

Karin

Omdat het super snel geleverd werd eerder dan werd gezegd en hele goede hulp gehad bij de bestanden. Complimenten!!

Spunky Productions BV

I would give 10 stars if possible for the patience and knowledge shown by the people manning the helpdesk.

Lokke Jak

Goede kwaliteit, service is goed en heel snel binnen!

Madelief

In november ansichtkaarten besteld die met beschadigingen aan waren gekomen, hiervoor netjes een herdruk gekregen die wel in orde was. Later in december weer een bestelling geplaatst, helaas kwam... In november ansichtkaarten besteld die met beschadigingen aan waren gekomen, hiervoor netjes een herdruk gekregen die wel in orde was. Later in december weer een bestelling geplaatst, helaas kwam deze ook weer met beschadigingen binnen (variërend van kleine vlekjes tot grote misprints) dus ik kreeg weer een herdruk, maar ook deze waren weer beschadigd. Uiteindelijk had ik pas na één originele order en 3 herdrukken (!) het aantal goede exemplaren bereikt dat ik bij de eerste order al had moeten hebben. Ze doen wel hun best om de kaarten te herdrukken totdat je het juiste aantal hebt bereikt, maar desondanks ben ik niet tevreden als telkens meer dan de helft van de order beschadigingen heeft en ik dus telkens 350 kaarten moet checken. En daarnaast werd de laatste order ook nog eens op het verkeerde adres afgeleverd. Ik snap niet wat er bij mijn bestelling is mis gegaan als ik het vergelijk met andere beoordelingen. Ik had ansichtkaarten besteld op Biotop papier, dus misschien is dat een product met een slechtere kwaliteit dan de anderen? Afijn, ik durf het zelf in ieder geval niet meer aan om hier nog eens te bestellen.

* Uiteindelijk toch nog een herdruk gekregen, was wel beter maar perfect zeker niet. Wel goede klantenservice in ieder geval