Kwaliteit van het drukwerk

Stijn

Extra betalen voor “snelle” levering maar product is nog steeds niet geleverd. Waarom betaal ik dan extra?

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi Stijn,
Hoi Stijn,
Erg vervelend dat je pakket nog niet binnen was. Hopelijk inmiddels wel. We kunnen je helaas niet vinden in ons systeem, maar we zouden graag meekijken met je situatie. Zou je contact met ons op willen nemen via info@peterprint.nl?
Goed om te weten: wij bieden alleen de optie 'snelle productie' aan, niet 'snelle levering'. Helaas kan het altijd gebeuren dat een pakketje vertraagt. Op de levertijd geven wij geen garanties op en we noemen altijd een verwachte leverdatum.
- Vera

VBS Pius

Goede service, fantastische hulp

Gbs de schans

Kaartjes zagen er super uit en je wordt echt geholpen tot het in orde is om te drukken. TOP!

Anouck Vanderbrugghen

Mooie kwaliteit kaartjes en goede klantenservice

Elegant

Altijd goede producten, komen afspraken na.

dakotavormgeving

Uitstekende begeleiding en een razendsnelle levering

Jukebox Mode

Tevreden met het drukwerk. snelle levering.

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi,
Bedankt voor je mooie review! We zullen er over nadenken hoe we de papierdikte beter kunnen uitleggen op onze website. We begrijpen helemaal dat dit soms lastig kan zijn.
Hopelijk tot...
Hoi,
Hopelijk tot een volgende keer!
- Vera

Agnes

Lekker snel en goeie kwaliteit drukwerk

Van Ravenstein

Goede service, fijn en snel geholpen zelfs telefonisch goed advies gehad.

donate

Als niet professional is het soms wat zoeken om de juiste afmetingen aan te leveren voor bijvoorbeeld het drukken van een kerstkaartje. Wel zijn ze steeds behulpzaam en paraat om te helpen en... Als niet professional is het soms wat zoeken om de juiste afmetingen aan te leveren voor bijvoorbeeld het drukken van een kerstkaartje. Wel zijn ze steeds behulpzaam en paraat om te helpen en adviseren.