Kwaliteit van het drukwerk

Brand New

Zeer correcte en eerlijke service. Mooie kwaliteit

K2 Partners in Communicatie / Karin Kamman

Prettige site, prima prijzen, levertijden en kwaliteit, goed bereikbaar voor advies.

Rco

Beroerde levering. Pakje was verkeerd geadresseerd en nu een week onderweg. En ik heb een ontevreden klant.

Hi Roger,
Hi Roger,
Bedankt voor je review! Wat ontzettend zuur dat DHL het pakketje nog steeds niet heeft kunnen leveren op het door jou opgegeven afleveradres. We hebben hier afgelopen week dagelijks contact over gehad met je om te zorgen dat we de juiste instructies konden meegeven aan DHL. Hopelijk kan DHL het nu alsnog netjes afleveren. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het natuurlijk graag weer van je.
- Vera

erik wong

Net geen vijf sterren omdat ik gewoon niet zo hou van een online aangestuurde drukkerij. het komt er toch steeds op neer dat ik even bel... en ik vind die standaardopmerkingen die je dan alsnog... Net geen vijf sterren omdat ik gewoon niet zo hou van een online aangestuurde drukkerij. het komt er toch steeds op neer dat ik even bel... en ik vind die standaardopmerkingen die je dan alsnog krijgt nogal irr. Maar: aardige mensen aan de telefoon, prima prijs kwaliteitverhouding, lekker snel klaar!

Hoi Erik,
Hoi Erik,
Bedankt voor je review en fijn dat je alsnog een positieve indruk van ons hebt gekregen! We doen ons best om ons ondanks het online aspect toch persoonlijk op te stellen. Tips zijn altijd welkom!
Groetjes Vera

Kim

Wat een service! Wat een website! Wat een snelheid!

Rossi Ovtcharova- violiste

Altijd supersnel en perfect uitgevoerd!

M - ASOP

Één van de meest betrouwbare en vriendelijke bedrijven die we kennen, zeker in deze sector. We werken al jaren met Peter Print en blijven verbaasd over de vriendelijke service, snelle afhandeling en... Één van de meest betrouwbare en vriendelijke bedrijven die we kennen, zeker in deze sector. We werken al jaren met Peter Print en blijven verbaasd over de vriendelijke service, snelle afhandeling en hoge kwaliteit van het printwerk.

Stijn

Extra betalen voor “snelle” levering maar product is nog steeds niet geleverd. Waarom betaal ik dan extra?

Hoi Stijn,
Hoi Stijn,
Erg vervelend dat je pakket nog niet binnen was. Hopelijk inmiddels wel. We kunnen je helaas niet vinden in ons systeem, maar we zouden graag meekijken met je situatie. Zou je contact met ons op willen nemen via info@peterprint.nl?
Goed om te weten: wij bieden alleen de optie 'snelle productie' aan, niet 'snelle levering'. Helaas kan het altijd gebeuren dat een pakketje vertraagt. Op de levertijd geven wij geen garanties op en we noemen altijd een verwachte leverdatum.
- Vera

VBS Pius

Goede service, fantastische hulp

Gbs de schans

Kaartjes zagen er super uit en je wordt echt geholpen tot het in orde is om te drukken. TOP!