Klantenservice
Excursies
7.5/10
Uw kamer / hotel

Lenie bruens sjef bruens

Wij vaak weggeweest met peter langhout!
een woord geweldig!! Spanje paar keer italie eurodisny paar keer de survise kan niet beter ook met een kids bus een keer !naar eurodisny was minder...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Alles! en lekker met de bus veel lol gehad

Vooral met overnachten nu er bij heerlijk, dus geen verbeter punten.

A. Dogterom

Kan Peter Langhout reizen beslist aanbevelen.

De geweldige goede chauffeur Gerrit
Zeer goed Hotel Hauserwirt in Münster met ruime sohone kamers, ontbijt en halfpension heerlijk
Mooie bus , Met voordeel dat het geen ophaalbus is maar bus die rechtstreeks naar de bestemming gaat.
Excursie's prima, met name de Almabtrieb naar Mayerhofen bijzonder. Alhoewel ik wel nu de Bauermarkt in Elmau heb gemist. Kon niet anders , want beide evenementen zijn op dezelfde dag. Was dus een keuze.

Eigenlijk maar een ding, ondanks dat het Hotel zeer goed was, had ik liever zoals twee jaar geleden in Söll of Kirchberg gezeten. Leuker om toch even in centrum van dorp te zijn.

Wij verbleven 1 week in hotel Reale in Montecatini Terme: het hotel nodigt met de mooie authentieke inkom met tafeltjes, stoeltjes, zetels & klein zwembad absoluut uit tot binnenkomen. De kamer was...

Sterke punten tijdens uw vakantie

alles, van hotel tot omgeving

M. doodeman

Jammer dat onze 5 daagse reis naar het Moezel gebied niet is bevallen.

Goed Hotel en eten en jammer dat er geen lift in Hotel Bauer was

Slecht georganiseerd, de reis had veel ouderen die ook slecht ter been waren zoals ik en we werden gewoon ergens in een plaats gedropt en moesten ons maar 2 of 3 uur zien te vermaken.
Het enigste wat was georganiseerd was een uur durende vaartocht op de Moezel

Marlene Franzen

De reis Schitterend Zwitserland was een geweldige ervaring zouden wij zo weer doen. Mede dankzij prachtig weer en een goede begeleiding van onze chauffeur Harm van Ariva uit Sneek. De excursies...

Sterke punten tijdens uw vakantie

De chauffeur die bepaald namelijk of je reis geslaagd is. Ondanks dat hij er nog niet was geweest heeft hij in zijn vrije tijd voor ons alles uitgezocht. Bij de reis ernaar toe een onderbreking op de 2e reisdag heen en terug met gelijk een excursie dat was absoluut geslaagd. Het overnachting hotel prima.

Wij werden veel te vroeg opgehaald waardoor wij 2 uur moesten wachten bij de overstapplaats in Nuland. Dat is nergens voor nodig en zeer irritant. Dat hoorde wij ook van andere reizigers Ook het niet overdekt zijn van deze plaats is niet correct. Wij hadden geluk dat het droog was anders waren onze koffers gelijk als doornat. Het zoeken van onze bus door de bussen heen is ook niet correct daar waren de meeste mensen best boos over. Je hoorde overal klachten. Eten in het hotel is ook een verbeterpunt.

Fam Mulder

Wij zijn naar selce kroatie geweest wat een mooie reis is dit en alle lof voor de c chauffeur Laurens die ons veilig heen en weer bracht en mooie excursies verzorgde ook buiten peter langhout om....

Mooie excursies

Eten i n het hotel

Ad van Duijnhoven

5Dagen Moezel 14-09-2018 Met Alex als geweldige chauffeuren tevens gids super!!!
Hotel Bauer was top zowel het eten als het drinken en nette kamers.

Sterke punten tijdens uw vakantie

Mooie excursies en fijne uitleg van diverse plaatsen met als extraatje van Alex plattegrond van Rudesheim- Koblenz

Hotel Brauer mag 1ding nog verbeteren door 1Lift te plaatsen voor 3etages

Sjouke Fijlstra

Mee geweest naar het Balatonmeer in Hongarije de 1e week van september. Een mooie reis op een prima accommodatie met een fraai terras c.q. strand aan het water, waar ik 4 keer heerlijk heb...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Het hotel was uitstekend en het eten ook prima en ook een mooie ligging in de omgeving

De chauffeur hoort de zakjes in de bus op te ruimen en niet 5 dagen, vol aan de stoelleuning te laten hangen, ook mag er best een keertje door de bus opgeruimd, c.q. gestofzuigd worden, er lag nu her en rommel chips e.d. over de vloer en in de banken!
En als iemand een c.d. met zijn de muziek van van zijn/haar voorkeur wil laten afspelen, dan ook draaien en niet allen je eigen voorkeur of van een bepaald groepje afspelen. En als je een vrije middag hebt in Boedapest ook de gelegenheid geven voor winkelen of een boottocht, wat wij graag wilden (en zoals in de folder staat) en niet om half vijf terug zijn in hotel, terwijl er een mogelijkheid is om tot 21 uur te dineren!!!

Casper

Mee geweest op busreis naar Toscane. Voor mij en mijn vrouw was het een super reis om kennis te maken met deze omgeving. Complimenten aan de buschauffeur die veel informatie gaf over de omgeving.

Sterke punten tijdens uw vakantie

Goede begeleiding van de buschauffeur, leuk reisgezelschap en voordelig voor wat er allemaal bij deze reis inbegrepen zat. Leuke excursies!

Eddie van Anrooij

Alweer voor de derde keer op vakantie met Peter Langhout en voor de derde keer een geweldige vakantie gehad deze reis was naar toscane plaats montecatini erg leuk plaatje met een goed hotel erg...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Hele mooie excursies met een hele goede chauffeur Fred echt een topper

chauffeur Fred moet je koesteren jammer dat hij over 3 jaar met pensioen gaat gewoon verlengen die man voor peterlanghout maar voor Fred lekker genieten van je pensioen dat heb je dik verdiend