Klantenservice
7.3/10
Uw kamer / hotel
7.6/10

Peter Huijs

5daagse reis geboekt naar residenz hotel harzhöhe, hahnenklee. reis voorspoedig, goede bus, chauffeur okè, van Havi-travel. Hotel was in totaliteit slecht, achterstallig onderhoud . Eten slecht ,... 5daagse reis geboekt naar residenz hotel harzhöhe, hahnenklee. reis voorspoedig, goede bus, chauffeur okè, van Havi-travel. Hotel was in totaliteit slecht, achterstallig onderhoud . Eten slecht , all-in gebeuren een ramp. Personeel was niet mee te communiceren, Roemeens, ook in het Duits slecht te verstaan.

Sterke punten tijdens uw vakantie

We waren met een groep van 10personen, onder mekaar bleef het uitstekend, dat was het enige pluspunt, in ons voordeel.

Ga eens wat vaker ter plaatse kijken, onverwachts.

G van Zanten

Reis in augustus 2019 afgezegd door Peter Langhout. Betaald bedrag na 6 weken ondanks diverse toezeggingen niet terug ontvangen. Bedrijf houdt zich niet aan de voorwaarden van ANVR dwz binnen... Reis in augustus 2019 afgezegd door Peter Langhout. Betaald bedrag na 6 weken ondanks diverse toezeggingen niet terug ontvangen. Bedrijf houdt zich niet aan de voorwaarden van ANVR dwz binnen veertien dagen restitueren. Er zijn meerdere klachten hierover. gezien. Conclusie: : Peter Langhout reizen verkeert waarschijnlijk in financiele problemen dus oppassen met het boeken van een reis. Lotgenoten: gvzanten@gmail.com. samen staan we sterk(er)

Geen , afgezegd door Peter Langhout reizen

Houdt u zich aan de ANVR voorwaarden!

Fam Mulder

Wij zijn naar het herinnert geweest de overnachting hotel heen en terug zijn geweldig.
Hotel marina vond ik zelf iets te groot maar de kamers en het eten was goed .
De excursies waren...
Hotel marina vond ik zelf iets te groot maar de kamers en het eten was goed .
De excursies waren ook mooi naar het belangrijkste was onze chauffeur Peter die wist zoveel te vertellen onderweg deze man is een aanwinst voor peter langhout. Nogmaals bedankt Peter voor de veilige en mooie dagen die we samen mochten beleven.

Sterke punten tijdens uw vakantie

Mooi hotel en een hele goede chauffeur Peter en wat weet die man veel van de omgeving onderweg.

Nvt

Super maar dan ook echt SUPER slechte service.
Super maar dan ook echt SUPER slechte service.
Een reis naar Disneyland Parijs geboekt die vervolgend werd geannuleerd ivm te weinig aanmeldingen. Dat kan natuurlijk! Helemaal te begrijpen. Nu 3 weken later hebben we nog steeds ons geld niet terug terwijl het 10 werkdagen zou duren. Meerdere keren contact gehad met de vraag waar het bleef. Er word alleen vermeld dat er een zieke is op de administratie afdeling (niet ons probleem sorry) Ze zouden nog wel even een extra mailtje sturen naar de administratie en dat is alles wat er gedaan kon worden. En bij de vraag naar een leiding gevende kreeg ik “je zult het met mij moeten doen”. Het gaat om veel geld en ik vind dit echt te belachelijk voor woorden.

Zorg er voor dat als jullie een reis annuleren dat jullie het geld terug boeken binnen de beloofde tijd. En als dit niet lukt dat jullie enigszins informatie hebben om te geven!

Dewkinandan

Reis is niet doorgegaan omdat er niet genoeg aanmeldingen waren. Ik wacht al twee maanden op mijn retour bedrag.
Rot bedrijf

Was geen vakantie

Opdoeken, rot bedrijf

Normandië companille hotel

De exurcies

Weg uit dit hotel
Alles is slecht de kamers zeer klein
En zeer slecht eten wat een zootje

Marie-Louise Klanderman-Klei

Wegens onderhoud van de veerboot kon deze reis niet doorgaan. Ons werd verzekerd dat het geld binnen 10 dagen werd teruggestort. Tot op heden nog geen geld op de rekening. Als wij bellen worden wij... Wegens onderhoud van de veerboot kon deze reis niet doorgaan. Ons werd verzekerd dat het geld binnen 10 dagen werd teruggestort. Tot op heden nog geen geld op de rekening. Als wij bellen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Er is altijd iemand ziek die dit afhandelt of niet aanwezig. Zo ga je niet met klanten om.

Grete

Afgelopen week naar de adriatische kust geweest. Hotel met zwembad , all inclusief light, uitgebreid ontbijtbuffet en diner.....nou niks van dit alles!
Wat een mooi hotel met zwembad had...
Wat een mooi hotel met zwembad had moeten zijn was een budget hotel....zwembad durfde je nog geen grote teen in te steken zo vies! Het uitgebreide ontbijtbuffet bestond uit 1 soort kaas 1 soort worst broodjes die zo hard als steen waren boterhammen die de hele nacht bleven staan op de ontbijtbar ...jam wat yoghurt en cereals....als je geluk had nog ei....moest je niet te laat komen ...kwam je om 9 uur was er niks meer ! Als single was ik overgeboekt naar deze reis ....maar had leuke contacten in de bus gemaakt....helaas was het zo dat ik als single verplicht was aan een tafel alleen te zitten .....anders was er paniek in de tent....je avond maaltijd moest je een dag van te voren opgeven en dan heb ik het over het hoofdgerecht! Droge vis....droog vlees...of je kreeg vegetarischnou ja....tomaat met mozzarella ! Bedden waar de spiralen doorheen staken en je in de ochtend gebroken wakker werd!
Nu heb ik het nog niet eens over de reis gehad..... een chauffeur waar geen lachje van af kon en alleen maar chagrijnig was ....daarnaast veel oudere afbekte maar hij was nooit fout! 1 pluspunt hij reed zeer goed! Maar hij zou op een vrachtwagen moeten rijden i.p.v. mensen te vervoeren!
Ik heb nog nooit ...nog nooit zo een lange saaie reis meegemaakt...geen muziekje geen filmpje niks....doodse stilte in de bus!
Nooit meer Peter Langhout dat is 1 ding wat zeker is!

Sterke punten tijdens uw vakantie

Een veilig rijdende chauffeur en verder kan ik niks bedenken!

Maakt niet uit voor mij want ga nooit meer mee!

Geen reis nemen geven verkeerde informatie op rekening

hotels redelijk

goede informatie geven

We zijn dit jaar naar de Eifel geweest

Sterke punten tijdens uw vakantie

Zeer goede Chauffeur die zeer behulpzaam was en gedurende hele dag aanwezig was bij de groep

Men had volgens de folder geen vaste plaats in de bus, en daar maakte de groep misbruik van.
Er wilde mensen ook graag eens vooraan zitten maar dat kon niet omdat er waren die al iets op een plek legde (Tassen en kleding. Daar hebben wij ons danig over ge-ergerd. Er waren ook mensen die hardop aan het kletsen waren terwijl de chauffeur iets uitlegde. Het was erg druk in de bus (iets waar ik niet tegen kan)
Ik ben ook diversen keren onwel geworden.