Klantenservice
7.4/10
Uw kamer / hotel
7.7/10

JJL Meijer

Mooie reis via Newcastle naar Glasgow en Edinburgh eind november begin december. Vijf dagen. Schitterende omgeving en mooie steden.

Sterke punten tijdens uw vakantie

De ontdekking van Schotland en de vroege Kerstsfeer daar.

Had wel iets meer van Glasgow willen zien , Dag later wel in Edinburgh veel gezien omdat er 2 uur lang een gids in de bus kwam. Vanaf 12.00 uur tot ca. 20.00 uur mochten we zelf verder de stad verkennen. Veeeeel te lang. Rond 16.00 uur hebben we een taxi terug genomen en ons verder vermaakt.
Chauffeur had tijdens de reis wel wat meer info kunnen geven. Zei niet veel.

jans

3 kamers en 4 dagen Magic Circus geboekt.bij aankomst waren er maar 2 kamers voor ons.

shuttlebus was prima naar Disny Park

5 dagen busreis Parijs en Euro Disney met goed gevuld programma. We hebben genoten veel sightseeing en toch ook kunnen ontspannen. Bus was comfortabel en de chauffeur is top! Bedankt meneer Gert.

Sterke punten tijdens uw vakantie

Ondanks dat we van te voren wisten dat hotel niet super was vond ik de kamers erg klein/krap en de badkamer was behoorlijk versleten. Ontbijt was matig. Personeel daarentegen super aardig en spreken Engels.

Svp kijken naar een ander hotel

Niek

Het boekingsproces van Peter Langhout is erg snel en simpel. Je merkt aan alles dat de organisatie ervoor heeft willen zorgen dat je snel boekt. Helaas heeft dit in ons geval enorm nadelig...

Lenie bruens sjef bruens

Wij vaak weggeweest met peter langhout!
een woord geweldig!! Spanje paar keer italie eurodisny paar keer de survise kan niet beter ook met een kids bus een keer !naar eurodisny was minder...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Alles! en lekker met de bus veel lol gehad

Vooral met overnachten nu er bij heerlijk, dus geen verbeter punten.

Jos Tugulu

Mijn reis naar Parijs is geannuleerd, de bus was niet vol. Dit kregen wij een week van te voren te horen, vervolgens zou het 10 werkdagen duren voordat wij ons geld zouden terugkrijgen, echter na 10...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Waren er niet reis is geannuleerd nog steeds aan het wachten op mijn geld na 10 werkdagen.

Betaal op tijd terug en zorg eerst dat de bus vol zit of reis doorgaat voordat je het geld int.

A. Dogterom

Kan Peter Langhout reizen beslist aanbevelen.

De geweldige goede chauffeur Gerrit
Zeer goed Hotel Hauserwirt in Münster met ruime sohone kamers, ontbijt en halfpension heerlijk
Mooie bus , Met voordeel dat het geen ophaalbus is maar bus die rechtstreeks naar de bestemming gaat.
Excursie's prima, met name de Almabtrieb naar Mayerhofen bijzonder. Alhoewel ik wel nu de Bauermarkt in Elmau heb gemist. Kon niet anders , want beide evenementen zijn op dezelfde dag. Was dus een keuze.

Eigenlijk maar een ding, ondanks dat het Hotel zeer goed was, had ik liever zoals twee jaar geleden in Söll of Kirchberg gezeten. Leuker om toch even in centrum van dorp te zijn.

Wij verbleven 1 week in hotel Reale in Montecatini Terme: het hotel nodigt met de mooie authentieke inkom met tafeltjes, stoeltjes, zetels & klein zwembad absoluut uit tot binnenkomen. De kamer was...

Sterke punten tijdens uw vakantie

alles, van hotel tot omgeving

M. doodeman

Jammer dat onze 5 daagse reis naar het Moezel gebied niet is bevallen.

Goed Hotel en eten en jammer dat er geen lift in Hotel Bauer was

Slecht georganiseerd, de reis had veel ouderen die ook slecht ter been waren zoals ik en we werden gewoon ergens in een plaats gedropt en moesten ons maar 2 of 3 uur zien te vermaken.
Het enigste wat was georganiseerd was een uur durende vaartocht op de Moezel

Marlene Franzen

De reis Schitterend Zwitserland was een geweldige ervaring zouden wij zo weer doen. Mede dankzij prachtig weer en een goede begeleiding van onze chauffeur Harm van Ariva uit Sneek. De excursies...

Sterke punten tijdens uw vakantie

De chauffeur die bepaald namelijk of je reis geslaagd is. Ondanks dat hij er nog niet was geweest heeft hij in zijn vrije tijd voor ons alles uitgezocht. Bij de reis ernaar toe een onderbreking op de 2e reisdag heen en terug met gelijk een excursie dat was absoluut geslaagd. Het overnachting hotel prima.

Wij werden veel te vroeg opgehaald waardoor wij 2 uur moesten wachten bij de overstapplaats in Nuland. Dat is nergens voor nodig en zeer irritant. Dat hoorde wij ook van andere reizigers Ook het niet overdekt zijn van deze plaats is niet correct. Wij hadden geluk dat het droog was anders waren onze koffers gelijk als doornat. Het zoeken van onze bus door de bussen heen is ook niet correct daar waren de meeste mensen best boos over. Je hoorde overal klachten. Eten in het hotel is ook een verbeterpunt.