Klantenservice
7.4/10
Uw kamer / hotel
7.7/10

Rob Thijs

Vervoer per luxe Comfort Class bus stond er in de advertentie. Wij hadden een oude ingehuurde bus van Hovi-Travel uit het jaar 2010. Niks geen luxe of comfort!
De accommodatie viel zwaar...

Sterke punten tijdens uw vakantie

De excursies op deze busreis naar Normandië waren top.

Verhoog de prijs wat en zorg voor een goed hotel met lekker eten en een luxe Comfort Class bus. Dit was helemaal niks.

john de jongste

10 dagen met de bus naar Andorra geweest , jammer dat onze bus al op de heenreis het op gaf,en daardoor in een spookdorp de hele avond hebben staan te wachten op een monteur , toen deze hem...

goed hotel in Andorra . goede chauffeur mooie natuur

overnachtingshotel Orleans.

W.Haan

Afgelopen weekend met 4 personen via Peter Langhout een lang weekend met de auto naar Disneyland Parijs geweest. Alles was prima geregeld. Zeker als je in ogenschouw neemt dat we in eerste instantie...

Keurige accommodatie

Geen op of aanmerkingen

doortje

Ik zou het afraden om met kinderen in de winter perioden naar Disney te gaan, of wanneer Peter Langhout aanbiedingen geeft want in deze perioden zijn er vele attracties (en restaurants ) dicht.Bij...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Het hotel van Disney was TOP! Personeel en het ontbijt was een geweldig.

Attendeer de boeker er DUIDELIJKER op dat in de winter perioden of de goedkopere periodes dat er veel attracties dicht zijn.Zodat zij zelf een keuze kunnen maken , nemen we hier genoegen mee of niet.Niet ieder gezin kan ieder jaar naar Disney.

12 daagse all inclusive kerstreis Adriatische kust. een gedateerd hotel, in de wijde omgeving alles dicht buiten het seizoen, 25 min. lopen naar winkels, eten in het hotel :slecht, ontbijt zeer...

Sterke punten tijdens uw vakantie

de chauffeur was goed, en de mensen van het hotel allerliefst, de kamers redelijk schoon, overnachtingshotel in duitsland prima

ja, fatsoenlijk eten . en als een chauffeur een bepaalde plaats niet kent, dat hij info krijgt,(b.v. zodat we niet bij een hele hoge brug vol trappen uitgeladen worden, terwijl ik van een vroegere reis weet dat je aan de andere kant van dat stadje gewoon zonder trappen dat stadje in kon)

A m Boerrigter

Met peter langhout naar palace hotel in sensenatico italie met kerst en nieuwjaar zou dit niemand aanraden slechte bedden en nog slechter eten zeer gedateerd hotel

chauffeur en onderweg hotels

ander hotel met beter eten en bedden en de bus die je terug brengt naar de opstapplaats zorgen dat deze schoon is en niet zo als bij ons met een overgelopen toilet vreselijk smerig

c.p.e. van doorn Kliebisch

Ervaring over de 6 daagse kerstreis naar Groningen, Friesland en Drenten.
Het was echt genieten, niet te lang in de bus zitten. 5 nachten in het zelfde Hotel overnachten, dus 1 maal...

Sterke punten tijdens uw vakantie

5 nachten in het zelfde hotel. Elke dag 2 excursies. Goede chauffeur en reisleider. Goed hotel met zeer ruime kamers, goede verzorging.

nee, wel een verzoek. met kerst nog een kerstreis, maar dan drie andere provincies

Remco

Reisje kerstshoppen in Londen was erg goed geregeld! leuke tours, goede chauffeur en goed hotel! alleen het ontbijt in het hotel was wat aan de magere kant maar de kamer is erg goed bevallen.

Sterke punten tijdens uw vakantie

Leuke tours, erg goede chauffeur en een goed hotel. Al met al was het erg goed geregeld!

Ingrid van Galen

Waar denk je aan als je Kerstmarkt zegt? Ik denk dan aan kraampjes met kerstspullen.
Trier was wat we verwachtte, gezellige kraampjes en ook de winkels er omheen waren gezellig. Kortom er hing...

Sterke punten tijdens uw vakantie

Het Hotel was prima. Keuze genoeg bij het ontbijt. Hier was niets op aan te merken.
Bus vervoer prima geregeld. Keurig op tijd het hele weekend.

Schep niet te hoge verwachtingen in jullie brochure en in de brief die je als klant ontvangt.
Dat werkt bij deze steden averechts.

Shannah

3 daagse busreis Disney het park en hotel was prima en goed geregeld. Allen jammer dat tijdens de busreis geen film of iets gedraaid wers om in de disney stemming te komen.

Ik zou deze...

Goed geregeld en georganiseerd

In de bus iets van een dinsey film opzetten het was nu een hele saien busreis