Peruca

8.3/10

Prima ervaring, zeer klantvriendelijk bedrijf

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Snel en goed bereikbaar voor alle vragen/opmerkingen.

Zet geen naam afzender op het pakket want dat vind ik niet discreet als het pakket ergens anders afgeleverd wordt kunnen andere mensen wellicht achterhalen wat er in het pakket zit en dat is nu juist de bedoeling. Hoop dat jullie dit serieus nemen want ik heb eerder een beoordeling gelezen van iemand anders met dezelfde mening en toch vermelden jullie nog steeds de afzender op het pakket. Afterpay zou echt een uitkomst zijn ivm passen omdat het toch een dure uitgave is zodat je meerdere modellen in een keer kan proberen.

M.J

Zeer goed

gewoon goed

nee

Vriendelijke en behulpzame medewerker klantenservice. Snelle levering.

Klantenservice.

Misschien dat er ook foto's van zijkant en achterkant kunnen komen.

Gerrie hofman

De pruik die ik had besteld kwam niet overeen met de pruik op de foto de kleur klopte niet en op de kruin was het niet mooi

Ja je werd wel netjes geholpen een vriendelijke dame geeft je wel advies

Jammer dat je niet bij het bedrijf kan kijken of passen

Eerste keer een haarstukje besteld dat te donker was van kleur en niet beviel. Deze kon ik probleemloos omruilen. Heb een nieuw haarstuk besteld waarbij ik goed geholpen ben door een staaltje van...

Foto’s van de haarstukjes vaak te weinig of onduidelijk. Niet altijd kan je goed zien hoe het haarstuk bevestigd wordt of hoe het er van recht opzij uitziet aan het hoofd. Ook soms de tekst te summer.

Ik heb een pruik gekocht in de sale. Heb het erop gewaagd, en ik koop voortaan altijd mijn pruiken hier!!!! Waarom zou ik honderden euro's bij betalen bij een pruiken zaak, als ik hier de perfecte...

Duidelijk

Graag meer foto's van alle kanten in meerdere kleuren. Vond de kleur moeilijk te bepalen. Alhoewel Google veel op lost....

Correcte en snelle afhandeling.

Na terugzending volgt eerst telefoontje, zodat je weet dat alles in orde is. Hierna volgt snelle terugbetaling van niet genomen artikelen.

Meer afbeeldingen van de pruiken.

Echt grote service. Denken mee om een zo passend mogelijk haarwerk voor je te adviseren. Snelle levering op de afgesproken dag, zelfs rond de kerstdagen!

Mij werd gevraagd een foto van mijzelf te sturen, zodat advies op de juiste kleur gegeven kon worden. Hierdoor kwamen we er samen uit en is het pruikje helemaal goed.

S.smaal

Ik weet het nog niet want ik heb mijn aan koop nog niet ontvangen helaas .ik had gehoopt om met de Kerstdagen te kunnen dragen !

Ik kan er verder niet over oordelen

Geen idee

Ervaring met de bestelling en levering online is gewoon positief