Perry Sport

Perry Sport Ook benieuwd naar feedback over de webshop Perry Sport? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company18529
7.6/10
Goed (8/10)
85 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Perry Sport met 7.6/10. Gebaseerd op 18529 ervaringen.
Prima (7/10)
Informatie over de status van de bestelling

T-shirt aktie

Ik kreeg een kortingscode van 10% toegewezen omdat ik t-shirts in mijn winkelwagen had staan maar nog niet gekocht. de lopende aktiekorting 2 shirts voor 30,- euro was echter aanzienlijk goedkoper dan de 10% korting. deze kreeg ik echter niet meer verwijderd eenmaal ingevoerd. de klantenservice verzocht deze code te verwijderen uit mijn account. dat kunnen ze niet, wel een code verstrekken maar intrekken dus niet. advies was om de cookies te verwijderen of de bestelling in een incognito tab te plaatsen..
jammer alleen dat ik geen computer expert ben, incognito tab?, nog nooit van gehoord..
winkelen bij perry wordt zo erg ingewikkeld en aan de hulp van de klantenservice had ik dus niets..
ik ga mijn kleding elders bestellen!.

Ronald

Schoenen besteld. bleek dat ze al waren gedragen. veters slordig gestrikt en de zolen smerig. na driemaal email contact nog steeds geen reactie. extreem slecht dus blijf daar weg!!.

Perry Sport 1 beoordeling

Ik heb mijn bestelling wel betaald maar nooit ontvangen. geholpen word mij ook niet door medewerkers. ik heb geen idee of ik er ooit de bestelling krijg of mijn geld terug krijg .. duurt al bijna een maand...

Perry Sport 1 beoordeling

Na 9 dagen nog steeds niks ontvangen. op mail wordt niet gereageerd. ook krijg ik geen track en trace code. heb wel betaald! schandalig.

Perry Sport 1 beoordeling

Bij bestelling ontvangen en geaccepteerd gekregen, maar naar vijf dagen nog steeds niet gehoord!.
hoelang moet je op een bestelling wachten? en waarom krijg je geen bericht, een beetje jammer.

Perry Sport 1 beoordeling

Https://www.perrysport.nl/product/nike-mercurial-superfly-v-fg/1b1a0347_305_perrysport/.
had vandaag een bestelling geplaatst wat een wereld deal leek. geld overgemaakt opeens geannuleerd.

Zeer slecht (2/10)
Score voor Perry Sport:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Geen goede ervaring. een week geleden een klacht gemaild. nog steeds geen reactie.

Perry Sport 1 beoordeling

Als winkel was ik altijd tervreden over perry sport. over de web winkel , ben ik minder tevreden. levertijd 4 - 5 werkdagen. transport kosten ( ok begrijpbaar, daar kies ik zelf voor op het moment dat ik bestel). maar de grootste verbazing was de prijs. bij het ontvangen van het product, zag ik de gelabelde prijs. deze was 75% goedkoper dan de web winkel prijs. tel daar de transportkosten bij op, dan had ik in de winkel ruim 2 keer dit product kunnen kopen, tov de prijs die ik nu betaald heb. jammer. normaal zijn de webshops interessanter dan de winkel. volgende keer ga ik wel weer na de winkel ipv online bestellen.

test
Goed (8/10)
test
Score voor Perry Sport:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Test.

Bedrijfsinformatie

Perry biedt jou een unieke en de grootste combinatie van sport, outdoor en lifestyle producten. De Perry webshop en winkels zijn een inspiratiebron voor iedereen die wil bewegen. Naast het vinden van producten, kan je er ook terecht voor productinformatie, adviezen, instructies, trends, season spirits, aantrekkelijke prijsacties, clinics en events.
Adres
Hullenbergweg 1-3
1101 BW Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@perrysport.nl
Tel: 0900-737 79 77 (€0,35 per gesprek)
KvK: 33162455
  2010 – 2017 © The Feedback Company