Perry Sport

Perry Sport Ook benieuwd naar feedback over de webshop Perry Sport? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company18539
7.6/10
85 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Perry Sport met 7.6/10. Gebaseerd op 18539 ervaringen.
Prima (7/10)
Informatie over de status van de bestelling

Perry Sport 1 beoordeling

Mijn eerste online bestelling..
geen bevestiging ontvangen per mail. .
betaling wel afgeschreven via bank..
klantenservice na ruim 30 minuten wachten niet bereikbaar..
via facebook snelle en behulpzame medewerker gesproken. .
levering kwam daarna snel. maar goederen waren onverpakt en onbeschermd verzonden.

Ingeborg

Op maandag online schoenen besteld. daarna pas zag ik de negatieve reviews op deze site, dus ik werd wat achterdochtig. maar maandagmiddag kwam de bevestiging dat de schoenen waren verstuurd en dinsdagochtend werden ze door dhl geleverd. de schoenen waren gewoon nieuw zoals het hoort. helemaal goed dus en sneller geleverd dan verwacht (indicatie was 2-5 werkdagen).

E. van Daalen

Een paar sokken nike nederlands elftal niet geleverd. 2 x gemaild erover maar geen reactie. bellen en dan sta je maar in de wacht....dus hang ik maar op. ik snap dat mensen fouten kunnen maken maar dat je het niet oplost of mensen te woord staat per mail of....dat slaat echt alles. stort dan gewoon het geld terug. een ding is zeker ik bestel nooit meer iets bij perry en ik zal dit ook zo doorspelen naar vrienden en kennisen....

alie boeser

2 weken geleden bestelling doorgegeven. na de beloofde 2-5 werkdagen nog niets in huis. klacht ingediend. werd niet opgereageerd. uiteindelijk weer een klacht neergelegd en ja hoor. reactie. 2 artikelen waren uitverkocht maar wel betaald en tijdens het bestellen was er voorraad. nikes besteld.op plaatje waren ze licht paars. in het echt blauw. wat een telrustellingen allemaal en nog steeds wacht ik op de rest van bestelling. zegge en schrijve zijn er 4 artkielen binnen en de rest. track en tracenr. klopt niet wordt er vermeld. ben het behoorlijk zat aan het worden en zal niet gauw meer bestellen bij perrysport.nl.

Huizinga

Een deel van mijn bestelling is niet geleverd. heb hierover gemaild, maar krijg geen reactie. op het 0900-nummer blijf je eindeloos in de wacht staan, er wordt niet opgenomen (15 minuten gewacht). ik lees meerdere van dit soort ervaringen. had ik die maar eerder gelezen, dan had ik niet bij perry besteld. :(.

Perry Sport 1 beoordeling

Bestellen is prima. perry kan, wil de producten niet leveren. ze reageren nergens op. nu maar afwachten of je je geld retour krijgt. .
tip: sluit de webshop.

Perry Sport 1 beoordeling

Klantenservice zeer onder de maat. op mails over vertraagde levering wordt helemaal niet gereageerd. slechts na zeer lang wachten iemand aan de telefoon, geen bandje o.i.d. met verwachte wachttijd. vervolgens weet de medewerker aan de telefoon niets van de stand van de levering. "u moet maar wachten....". excuus: we hebben het erg druk en te weinig personeel, we zijn het nog aan het inregelen, vervelend, etc. etc. . resultaat, na bijna 2 weken nog steeds geen bestelde wandelschoenen en of ze ooit komen is nog maar de vraag. ik had met de winkels van perry altijd goede ervaringen, maar dit is echt de laatste keer. .
op de site ook geen info of de website is aangesloten bij webwinkelwaarborg of andere kwaliteitsgarantie, geeft te denken.

H van der Werff

Mijn ervaring is dat ik nooit meer iets zal bestellen bij perry sport!!!!!!!.
ik zit nu al 4 weken te wachten op een short..
einde van de week gaan we met vakantie en we hebben nog niets binnen..
kun je bellen tussen 9.00 tot 20.00 uur , nou de telefoon word nooit opgenomen!!!!! vandaag al 10 x geprobeerd maar niks hoor..
voor mij is dit eens maar nooit weer........

Perry Sport 1 beoordeling

Ik heb laatst een sportbroekje besteld van het merk 'inq' en ik ben heel erg teleurgesteld in de kwaliteit van het broekje. .
het binnenbroekje is roze en geeft ontzettend af terwijl ik alle wasvoorschriften gevolgd heb, heel teleurstellend. ik heb daarom een mail geschreven naar de klachtenservice en nooit antwoord terug gekregen. ik vind dit heel vervelend omdat er al meerdere kleding stukken de oorspronkelijke kleur hebben verloren en nu dus roze zijn.

Nettyfab
Goed (8/10)
Nettyfab
Score voor Perry Sport:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Great website, loads of products and value for money.

Bedrijfsinformatie

Perry biedt jou een unieke en de grootste combinatie van sport, outdoor en lifestyle producten. De Perry webshop en winkels zijn een inspiratiebron voor iedereen die wil bewegen. Naast het vinden van producten, kan je er ook terecht voor productinformatie, adviezen, instructies, trends, season spirits, aantrekkelijke prijsacties, clinics en events.
Adres
Hullenbergweg 1-3
1101 BW Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@perrysport.nl
Tel: 0900-737 79 77 (€0,35 per gesprek)
KvK: 33162455
  2010 – 2017 © The Feedback Company