Perry Sport

Perry Sport Ook benieuwd naar feedback over de webshop Perry Sport? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company18554
7.6/10
85 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Perry Sport met 7.6/10. Gebaseerd op 18554 ervaringen.
Prima (7/10)
Informatie over de status van de bestelling

Beste,.
de merrell sandalen waren goed rond 25 november 2016 ontvangen..
helaas op 6 oktober 2017, een paar maanden later, is de linker sandaal stuk gegaan aan de nylonband. na zo'n korte tijd vind ik dat wel erg snel gegaan..
hoe kunnen wij dit samen bekijken en oplossen?.
met vriendelijke groet,.
b. schenk.
tel. 06-39859133.
bimisi2@hotmail.com.

MBQ

Geen mail ontvangen van mijn bestelling. betalen voor het retourneren van spullen? schandalig en ook niet duidelijk van te voren aangegeven. ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf!.

Ralph van Laar

Op 11 september schoenen besteld. in bevestigings mail stond dat levering tot 5 werkdagen kon duren. op 19 september gebeld met servicecontract. daar kreeg ik tot mijn grote verbazing en boosheid, de mededeling dat schoen niet leverbaar was..
perry sport komt er dus na 8 dagen en pas na bellen achter dat ik mijn schoenen niet ga krijgen!,.
zeer frustrerend en mijn eerste en laatste keer dat ik bij perry sport iets bestel.

Perry Sport 1 beoordeling

Wat een super slechte webwinkel. drie badpakken besteld allen betaald 1 gekregen. daarna werd het stil. je kunt mails sturen wat je wilt maar de rest komt niet en op mail reageren ze ook niet. schandalig. begin dan geen webwinkel als je internetschuw bent. want de winkels zijn verder prima, maar bestel hier nooit via internet!.

Onacceptabel (1/10)
Score voor Perry Sport:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Na een week nog steeds niets verzonden. klantenservice is onbereikbaar en je order annuleren is zogenaamd "systematisch onmogelijk".

Zeer slecht (2/10)
Score voor Perry Sport:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nooit meer online bestellen.

HdG

Bestellen via de site:prima .
levering: binnen 2 dagen. .
vragen beantwoorden n.a.v. een bestelling via mail: 2 keer gemaild, twee keer geen antwoord..
ik heb de bestelling teruggebracht in de winkel.

Erik

Vreselijke klantenservice (geen service) wacht al 7 werkdagen op levering !.
perry sport.
wat een vreselijk slechte ervaring :.
2-5 dagen levertijd bij online bestelling zeggen ze, nu dag 7.
bizar, andere bedrijven binnen 1-2 dagen.
geen antwoorden op emails met vraag over levering.
dhl link werkt niet, zodat ik levertijstip niet kan checken.
nog niet eens bekend in systeem.
zojuist 4x gebeld met klantenservice, wordt gewoon niet opgenomen.
dhl net gesproken ; er is niets aangeleverd, terwijl perry sport website aangeeft bezorger onder weg, dus gewoon bedrog van perry.
=> conclusie lijkt me duidelijk !!.

Perry Sport 1 beoordeling

Op een maandagmiddag een tweetal artikelen besteld, de perry sport bevestigingsmail komt bij spam terecht dus ik was er van geschrokken dat ik het niet kreeg. geprobeerd om met het het ordernummer in te loggen op de website maar dit werkt niet. toen geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die is onbereikbaar. uiteindelijk is het in twee delen bezorgd en het tweede deel pas na 7 werkdagen. het is het gewoon allemaal net niet. ga hier nooit meer iets bestellen.

Perry Sport 1 beoordeling

Zit al anderhalve week te wachten op een maar sportschoenen die binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zouden worden..... heb 2 middagen van 14.00-18.00 zitten wachten op levering maar elke keer wordt de levering vooruitgeschoven. bestelling wil ik nu annuleren aangezien ik nu sportschoenen heb kunnen bestellen bij een ander bedrijf die wel op tijd kunnen leveren en dat kan dat weer niet... moet ik nu wachten tot ze ooit toch nog geleverd gaan worden en dan mag ik ze weigeren... hoop gedoe dus voor een paar simpele schoenen.......

Bedrijfsinformatie

Perry biedt jou een unieke en de grootste combinatie van sport, outdoor en lifestyle producten. De Perry webshop en winkels zijn een inspiratiebron voor iedereen die wil bewegen. Naast het vinden van producten, kan je er ook terecht voor productinformatie, adviezen, instructies, trends, season spirits, aantrekkelijke prijsacties, clinics en events.
Adres
Hullenbergweg 1-3
1101 BW Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@perrysport.nl
Tel: 0900-737 79 77 (€0,35 per gesprek)
KvK: 33162455
  2010 – 2017 © The Feedback Company