Spiritension

Goed, ter zake en to the point!

Snelle en deskundige helpdesk

Monkeymindbusiness

Ik ervaar een snelle en klantgerichte service.

Ik ervaar de communicatie per e-mail als erg prettig.

Speeltuin Mekkelholt

Fijne uitleg die zelfs een digibeet begrijpt. Reageert snel op de vragen en legt ze begrijpelijk uit.

Tol

Zeer positief!

Snelle service. Ik had dezelfde dag nog een gratis demo site en 2 dagen later was mijn website al af. De opmaak was erg mooi opmaak en vragen werden snel beantwoord. Ga zo door! Verschillende... Snelle service. Ik had dezelfde dag nog een gratis demo site en 2 dagen later was mijn website al af. De opmaak was erg mooi opmaak en vragen werden snel beantwoord. Ga zo door! Verschillende mensen in mijn omgeving hebben al gevraagd wie mijn site zo mooi had gemaakt en uiteraard heb ik ze direct doorverwezen.

Body Clinic Bedum

Ik ben zeer tevreden over mijn website die binnen 24 uur klaar was en die je gratis 7 dagen vrijblijvend kon proberen.

Als je vragen of hulp nodig is, krijg je snel een reactie zowel via de mail als telefonisch.
Zelf je website onderhouden en aanpassen is heel makkelijk. Dus erg gebruiksvriendelijk en voor iedereen te doen!

Syllies Yogs

Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Erg mooie website en gebruiksvriendelijk.

Mooie layout, klantvriendelijk

W. de Jong Bouwservice

Top bedrijf. Ruim binnen de 24 een mooie demo. Ik had behoorlijk wat vragen met ben super geholpen in het hele proces! Absoluut een aanrader!

Demo ruim binnen de 24 uur
Korte lijntje en snelle reactie
Perfecte hulp tot in de kleinste puntjes

samenwerkende PDS-therapeuten

Heel fijn dat alles zo snel werd opgepakt, ook demo site heel plezierig als uitgangs[punt om mee te werken. Aanpassingen werden snel doorgevoerd.

Snelle effectieve en vriendelijke communicatie

Scholte Dakambacht

Website laten maken door Perfectmanage.
Goede communicatie en snelle reactie!

MvPraag

Ik ben echt positief verrast, over hoe snel en professioneel we een vernieuwde Website hebben.
Voor mij was het een heel moeilijke thema , die ik altijd weer verschoven heb, op grond van mijn vorige ervaringen.
Als ik geweten had, dat het zo makkelijk was, had ik het al enige jaren gedaan.

Webpagina met professioneel uitstraling en snel gemaakt. Er wordt mee gedacht en alles direct opgelost. Persoonlijke contact. Wijzigingen heel makkelijk door te voeren.