Talent Agency

Mijn ervaring met Perfectmanage is heel goed. Gevonden via Google, en kreeg echt heel snel een demoversie en vooral de communicatie en dat er echt heel snel werd gereageerd op vragen/mails vond ik... Mijn ervaring met Perfectmanage is heel goed. Gevonden via Google, en kreeg echt heel snel een demoversie en vooral de communicatie en dat er echt heel snel werd gereageerd op vragen/mails vond ik heel fijn. En de website is helemaal naar wens geworden

goede en snelle communicatie, en nog belangrijker dat dingen die gevraagd werden ook echt heel snel werden gedaan. En de website ziet er heel mooi en professioneel uit

Rietie Kenter, parochie Maria Vlucht

Perfectmanage heb ik leren kennen via Webfix, het moederbedrijf. Perfectmanage heeft voor het Jongerenpastoraat van de parochie Maria Vlucht een mooie, moderne en overzichtelijke website gemaakt... Perfectmanage heb ik leren kennen via Webfix, het moederbedrijf. Perfectmanage heeft voor het Jongerenpastoraat van de parochie Maria Vlucht een mooie, moderne en overzichtelijke website gemaakt voor de theatergroep 'sTOF. Nu staat deze nog in de steigers, dwz het is nog een kapstok waarop we nog veel zullen ophangen. Perfectmanage bood een demoversie aan, zodat we online konden zien hoe het resultaat zou zijn. Heel fijn om zo concreet te kunnen werken! Alle eerste input is daarin verwerkt en ook bewaard voor later, toen de website echt online ging. Een hele fijne, snelle communicatie.
Het onderhouden van de website is heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Er is enorm veel mogelijk. En de website is niet alleen op een pc of laptop, maar ook op mobieltjes en Ipads goed te gebruiken. Van harte aanbevolen!

De demoversie is volgens mij uniek en vooral heel erg handig. Een plan kan zo al heel concreet bekeken, verbeterd en aangepast worden. En alles wat we daarop hebben geplaatst, kon bewaard worden... De demoversie is volgens mij uniek en vooral heel erg handig. Een plan kan zo al heel concreet bekeken, verbeterd en aangepast worden. En alles wat we daarop hebben geplaatst, kon bewaard worden voor de officiële site.
De communicatie is erg fijn en snel. Er wordt snel teruggebeld of terug gemaild, dus we hoeven nooit lang te wachten op een antwoord. Suggesties worden snel en sympathiek opgenomen en verwerkt.
De website is heel gemakkelijk te onderhouden en in te delen. Erg fijn om even tussendoor aan te werken.

olgaboomkamp luisterkindwerker

Snelle reactie, goede hulp, makkelijk beheersbare site

Snelle reactie op je vragen

Aquaroma

Wanneer wij vragen wordt er snel gehandeld! En duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. Altijd goede ondersteuning, en probleempjes worden snel opgelost.

Direct snelle hulp en ondersteuning.

HEJO Advies & Administratie

PerfectManage, heeft mij uitstekend geholpen bij het ontwerpen van een nieuwe website. Deze ziet er weer fris en up to date uit. Ook ben ik uitstekend geholpen bij het overzetten van mijn mailbox.... PerfectManage, heeft mij uitstekend geholpen bij het ontwerpen van een nieuwe website. Deze ziet er weer fris en up to date uit. Ook ben ik uitstekend geholpen bij het overzetten van mijn mailbox. Dit is snel en vakkundig geregeld. Wel een kleine dienst verleningsverbetering, ze zijn niet rechtstreeks te bereiken via de telefoon, dit moet via een chatbericht aan hen worden toegestuurd waarna zij wel keurig terugbellen dan wel een bericht terugsturen. Een tip is dan wel om er voor te zorgen dat klanten jullie direct kunnen bellen.

Snelle en deskundige hulp bij het ontwerpen van een nieuwe website.

FemFit4u

Fijne ervaring met perfectmanage. Klantvriendelijk, snelle service, goed meedenken, goede prijs kwaliteitverhouding en een professionele uitstraling. Ik ben iemand die weinig ervaring heeft op het... Fijne ervaring met perfectmanage. Klantvriendelijk, snelle service, goed meedenken, goede prijs kwaliteitverhouding en een professionele uitstraling. Ik ben iemand die weinig ervaring heeft op het gebied van website beheer en het bouwen ervan. Perfectmanage zorgt ervoor dat zelfs een onervaren persoon een mooie website kan neerzetten, top!!

Goede service en snelle dienstverlening. Professioneel, kwalitatief sterk en breed aanbod.

Melanie Hegeman

Perfecte service, met als eindresultaat een website die helemaal bij mij past!

Een hele snelle service, snelle reacties en erg duidelijk uitgelegd.

René Balm

Beviel goed en werken snel en direkt

Meedenken en het gevraagde snel uitvoeren

Goede snelle service hoefde alleen maar logo te geven en kleine bedrijfs omschrijving binnen 24uur een perfecte site goed meedenken en mooi strak in elkaar gezet top

snelle reactie. strak modern en word pcies gedaan hoe wij het hebben willen binnen 24uur mooie voorbeeld site en binnen 2 dagen online met tekst en al hoe wij het hebben willen

Haarstudio De Bosuil

Super geholpen! Snelle service!
Zeer tevreden🙂