Landgoed Op den Heuvel B.V.

Absoluut tevreden. Uw voordeel is de perfecte communicatie met ons en de hulp bij het installeren op PC

Zelf niet opgegroeid met de PC ( leeftijd 83 jaar), daarom was ondersteuning erg fijn.

www.vanklaverenbruidswerk

Door de corona had ik meer tijd om mij te verdiepen in een website maken met hulp, ik kwam bij de perfectmanage terecht en ze maakte voor mij een site waar ik 7 dagen aan mocht knutselen.(www.rouw... Door de corona had ik meer tijd om mij te verdiepen in een website maken met hulp, ik kwam bij de perfectmanage terecht en ze maakte voor mij een site waar ik 7 dagen aan mocht knutselen.(www.rouw en trouw bloemwerk). Ik ben zelf niet zo handig maar dit programma werkt heel gemakkelijk. foto's plaatsen en teksten. Maar er waren ook dingen dat mij niet lukte en elke keer als ik hulp vroeg werd ik heel snel en goed geholpen. Ik kreeg zo veel vertrouwen in deze mensen van perfectmanage dat ik al snel besloot om de site die ik al had en belangrijk voor mij is ook over te zetten. En ook hier kreeg ik weer alle hulp die ik nodig had. De site is nu een week online en ik heb al snel een aantal aanvragen, zelfs van verder weg omdat zo zeiden ze het er zo mooi uitziet. neem eens een kijkje bij www.vanklaverenbruidswerk.nl

Begrijpen wat je bedoel, ook al zeg je het in normale woorden.Eerlijk advies, snelle hulp. voelde voor mij heel vertrouwd zodat ik ook mijn belangrijke site over durfde te zetten.

B-Silk

Al jarenlang laat ik mijn websites opmaken door Perfectmanage. Door het gebruiksvriendelijke systeem, de snelle reactietijd bij een vraag en de extra support, indien nodig, raad ik iedereen die een... Al jarenlang laat ik mijn websites opmaken door Perfectmanage. Door het gebruiksvriendelijke systeem, de snelle reactietijd bij een vraag en de extra support, indien nodig, raad ik iedereen die een website wil gaan beheren altijd Perfectmanage aan. Daarnaast vind ik het ook leuk om te zien hoe het bedrijf zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. Dan werd ik weer verrast doordat de website ook prima paste op mijn mobiel, dan weer waren er filmpjes mogelijk, werd ik op de hoogte gebracht inzake SSL-beveiliging of was het mogelijk om Facebook direct te koppelen op mijn website. Ik hoop dan ook nog heel lang met Perfectmanage een mooie samenwerking te hebben!

Met weinig kennis van HTML toch een professionele uitstraling voor bedrijven, en een reactietijd en extra support om super vrolijk van te worden!

Combustion Consultancy Holland

Zeer Goed

Snelle reactie

Alleen maar positief

Makkelijk een website maken die er professioneel uitziet, uiterst vriendelijke en behulpzame helpdesk.

Sarah

In een woord geweldig! Binnen 24 uur een hele mooie moderne website. Kreeg alle hulp die nodig was, ook heel makkelijk mee te werken voor mensen zonder ervaring. Goede en vriendelijke hulp.

snel, moderne website, makkelijk zelf te gebruiken

Triptiek

Snel en deskundig advies

meedenken, tips

frema security solutions

Prettig en spontaan

professioneel

Arvid Hendriks / Daya Hendriks

Ik ben erg enthousiast over Perfectmanage! Zonder te pushen wekten ze mijn belangstelling voor een site en met minimale gegevens gaven ze al een hele fijne demosite!

- snelheid
- vriendelijkheid
- communicatie
- praktische aanpak
- backend van de website

Hair Moments

Mijn ervaring met Perfectmanage is super goed ik was al een tijd opzoek naar een bedrijf wat begreep wat ik bedoelde .
Omdat je eerst een demo versie krijgt kun je precies zien hoe het eruit...
Omdat je eerst een demo versie krijgt kun je precies zien hoe het eruit gaat zien in een live chat of via mail heb je gelijk antwoord de lijntjes zijn heel kort iets wat ik persoonlijk heel fijn vind
Juist die korte lijntje geven je het gevoel dat je als eventuele klant serieus genomen word
De site kun je zelf super makkelijk aanpassen en wat iets moeilijker is helpen ze je gelijk mee .
Ik ben meer dan tevreden en was blij verrast over hoe de website eruit ziet het sluit helemaal aan bij mijn salon en het gevoel wat ik aan mijn klant wil geven

De korte lijntje
Het persoonlijk contact via live chat
Het gemak van de site zelfs voor iemand zoals ik die niet zo handig is
De snelheid waarmee alles geregeld word