Happy Sannes

Na aanmelding idd binnen 24 uur een mooi resultaat te zien gekregen. Ik kon er direct mee aan de slag. Heel blij met het resultaat, net "online" en nu al leuke reacties!!

Snelheid van contacten en de items die ik schetste in de mail zijn heel goed op de site gezet. Knap om dat zonder verder overleg voor elkaar te krijgen.

Eigentümerverein Frankenau.

Ik ben uiterst tevreden over de aanpak en benadering naar de klant.

Snelle reactie, doen wat ze zeggen, bellen naar een vraag zeer snel terug en handelen alles keurig en duidelijk af,

AxA personeelsdiensten

Wij maken als uitzendbureau al een aantal jaren gebruik van de diensten van Perfectmanage. De website is gemakkelijk op te zetten, wijzigingen snel aan te brengen en eventuele extra componenten... Wij maken als uitzendbureau al een aantal jaren gebruik van de diensten van Perfectmanage. De website is gemakkelijk op te zetten, wijzigingen snel aan te brengen en eventuele extra componenten eenvoudig te implementeren. Bovenal is de service perfect. Laatst in het weekend een door ons veroorzaakt probleem met de mailserver op ZATERDAGAVOND! door Perfectmanage opgelost.

Korte lijnen
Snelle reactie
Je hoeft geen verstand van webbuilding te hebben om toch een professionele website te krijgen

OSA PLASTICS

Vanaf het moment dat ik ze benaderde tot aan de oplevering van mijn website ben ik supersnel en eerlijk behandeld. Mijn demo had ik binnen 24 uur binnen en zag er gelijk al professioneel uit en ik... Vanaf het moment dat ik ze benaderde tot aan de oplevering van mijn website ben ik supersnel en eerlijk behandeld. Mijn demo had ik binnen 24 uur binnen en zag er gelijk al professioneel uit en ik kreeg keurig 7 dagen de tijd om te beslissen . Door in te loggen kon ik echt alles zelf aanpassen en toevoegen wat echt super makkelijk is . Via hun live support kon ik al mijn vragen stellen en kreeg ik ook meteen antwoord zodat ik weer verder kon. Ze hebben een mooi staaltje werk afgeleverd en ben zeer tevreden over mijn zakelijk goed uitziende en super werkende website . Bedankt mannen !!!!!

Andres Osterholt - OSA PLASTICS.

Zeer behulpzaam , komen na wat ze zeggen en totaal niet dwingend om iets te verkopen.

RoWi Solutions

Prima ervaring. Prettige samenwerking met Tom, man wat een geduld heeft hij met een leek als mij. En het kader van de website zag er al prima uit. Duidelijke uitleg over hoe alles werkt. Snelle... Prima ervaring. Prettige samenwerking met Tom, man wat een geduld heeft hij met een leek als mij. En het kader van de website zag er al prima uit. Duidelijke uitleg over hoe alles werkt. Snelle reacties, zelfs in het weekend.

Geduldig. Prachtig om de website al te kunnen zien als je er aan werkt. Makkelijk programma om in te werken ook al heb je er geen verstand van. Mooi dat er al foto's waren verzameld, maar nog mooier... Geduldig. Prachtig om de website al te kunnen zien als je er aan werkt. Makkelijk programma om in te werken ook al heb je er geen verstand van. Mooi dat er al foto's waren verzameld, maar nog mooier dat ik er zelf een paar uit mocht zoeken die passender waren voor onze website. Al met al een dikke 10.

Bijzonderpakketje.nl

Zeer fijn bedrijf! Goede en snelle service. Website binnen een paar dagen in de de lucht. Kan het iedereen aanbevelen!

Snelle service en goede communicatie. Denk volop mee!

R. Joustra Bouwsupport

Top, vriendelijk, geniaal

Zeer goed bedrijf, vriendelijk en betrouwbaar personeel, staat bijna dag en nacht voor je klaar. Komt altijd met een oplossing.

Ook vonden wij het heel fijn dat we eerst even een demo...

Ook vonden wij het heel fijn dat we eerst even een demo website hadden, die we mochten uit proberen. (We waren van dag 1 al verkocht :))

Door corona zijn de reactie tijden van de support natuurlijk niet zo snel als dat ze normaal gesproken zijn. Maar alsnog vond ik dat ze netjes reageerde wanneer we ze nodig hadden, en ook heel snel. Ondanks dat wij de webiste in de vakantieperiode hebben opgestart stonden ze nog steeds heel snel voor ons klaar. En daar zijn we echt dik tevreden over, ook de livesupport is super fijn, gewoon een berichtje achterlaten en ze bellen/mailen of regelen het gewoon super snel voor je.

Het systeem van perfect manage is echt super makkelijk in gebruik, zelf een noob kan dit systeem aan, en snappen, en gewoon begrijpen.

Ook vinden wij het erg fijn, dat de website ook een goede en snelle mobiele website heeft.

Wij hebben het echt goed getroffen, met perfect manage. Beste beslissing dit jaar.

Gabrielle Salvatore | Italiaanse Wijnproeverijen

Zeg het niet snel maar Perfectmanage verdient echt een 10 met een grote griffel.

Snelle service, zeer vriendelijk en attent personeel, prijs kwaliteit is top, ze hebben kennis van zaken en ik kan zelf heel makkelijk mijn mooie website zelf aanpassen.

Rekenen op ontwikkeling

Goede service, ik ben zeer positief. Indien nodig bieden ze direct hulp. Ze begrijpen direct wat de bedoeling is.

Service en communicatie

Gewoon in Wijk aan Zee

Eindelijk een site waar we zelf de touwtjes in handen hebben, maar waar ze op de achtergrond je steunen en helpen waar het kan.

Betrokken, meedenken én goed bereikbaar!