Prijzen

Kay Naerebout

Redelijk ok, ze hebben een breed assortiment.

Breed assortiment

Betere afhandeling na bestellen is handiger. Weet nooit of het dezelfde dag, de dag erna of wellicht later gestuurd kan worden.

L. Pol

Matig

Groot assortiment

Correcte info weergeven. Ik heb niet het juiste jaar ontvangen en toen ik daarna de site weer checkte was dit ineens aangapast. Geen enkele communicatie over ontvangen verder

Xx

Tja lastig om iets te zeggen over een internet shop.
Tja lastig om iets te zeggen over een internet shop.
Wij waren iig blij één van onze favoriete wijnen uit Spanje ook eens in NL te zien. Zolang jullie deze in het assortiment hebben hebben jullie een vaste klant. ?

Nee er schiet mij niets te binnen.
Er zit dan ook meer dan een week tussen bestelling/levering en deze vragenlijst.

Tav het postbedrijf het is handig om een steekwagentje bij te hebben. Dan krijgen wij een volgende keer geen chagarijnige bezorger aan de deur...

Lippinkho

?

Service assortiment

?

Ramakers w

Zou niet weten

Info over houdbaarheid en afdronk

Erik Blommaart

Keurige levering maar om van de kortingscode gebruik te kunnen maken moet je een stevige drinker zijn. Dat kan beter!

Bezorging aan huis op afspraak

Geldigheidsduur van de kortomgscode

Top

communicatie

nvt

Frans de Feijter

Correcte afwikkeling bestelling. Goede prijs/kwaliteit, ook in het goedkope segment.

Duidelijk aangeprikt .

Sortering wijnen op gebied, prijs enz.

Aad Behage

Prima, goed contact, levering op tijd, indien er sprake is van vertragingen, direct een bericht via de mail over de levering

levering op tijd en zeer goed verpakt.

Graag zie ik wat meer keuze in biologisch geteelde wijnen, liefst op de site apart aangegeven als zoekkeuze mogelijkheid.