Prijzen
8.2/10
Bezorgsnelheid

Bastiaan Mol

Uitgebreid assortiment. Snelle en accurate levering.

Raf De Smedt

Alles gelopen zoals het hoort, snelle correcte levering. 👍

Juridisch Adviesbureau Roorda

Even los van de schuldvraag. Een van de 3 bestelde dozen werd niet afgeleverd. Bij navraag bleek die bij transport te zijn beschadigd. Later werd de doos alsnog geleverd op adres aan de andere kant... Even los van de schuldvraag. Een van de 3 bestelde dozen werd niet afgeleverd. Bij navraag bleek die bij transport te zijn beschadigd. Later werd de doos alsnog geleverd op adres aan de andere kant van de straat!

Reactie Perfectewijn.nl:

Door een vervelende samenloop van omstandigheden verdient de levering van uw bestelling inderdaad geen schoonheidsprijs. Wij hebben inmiddels ook geëvalueerd hoe dit zo tot stand is gekomen om... Door een vervelende samenloop van omstandigheden verdient de levering van uw bestelling inderdaad geen schoonheidsprijs. Wij hebben inmiddels ook geëvalueerd hoe dit zo tot stand is gekomen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter kan verlopen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Math Cremers

Mijn ervaring is dat dit een super goed bedrijf is dat afspraken nakomt en de gekochte producten perfect verstuurd!

Janny Oosterlaan

Prima! Snelle levering

Paul Liebregts

Compleet assortiment, snelle levering, top service

Bas Zegwaard

Breed assortiment en komen hun leveringsafspraken na

John Leijser

Zeer snelle levering. Perfect