Penny

Info verloop order

Vera Manshanden

Penny is te gek, want je kannen met iedereen en overal lezen, zelf mijn lievelingspony wordt altijd blij van penny.

Niks het is al top!!

kaeley

Het tijdschrift Penny is zo leuk omdat ik graag de paardenverhalen lees en mijn kamer nog leuker wordt met al die geweldige paardenposters.

De leuke cadeautjes die erbij zitten super!

Robijn Zandstra

Ik vind Penny leuk omdat het een paardentijdschrift is en er zijnamper paffen tijdschriften

Ja de bestellingen gaan erg sneller

Het iets leuker maken voor oudere kinderen

Lakshmi

Leuk omdat ik van paarden jou

Leerzaam en leuk

Noël

Het is het beste tijdschrift ever Want ik heb nog nooit zoiets leuks gezien

Denise bloemhoff

Doordat er zoveel leuke stripjes instaan heeft mijn dochter interesse gekregen in lezen, iets waar ze heel veel moeite mee had en nu leest ze zelfs met gemak en plezier de langere verhalen en leest... Doordat er zoveel leuke stripjes instaan heeft mijn dochter interesse gekregen in lezen, iets waar ze heel veel moeite mee had en nu leest ze zelfs met gemak en plezier de langere verhalen en leest ze niveau AVI- plus.

De herkenbaarheid voor de kinderen die van paarden houden.

Nee ga zo door!
Ook mijn dochter kan niets bedenken

Vd Bosch

Een fantastisch en vooral betaalbaar paardenblad met leuke verhalen. Ook de aanbiedingen en acties zijn super leuk. De dag op de paardenkamp in Soest was erg leuk en goed georganiseerd. Elk hart van... Een fantastisch en vooral betaalbaar paardenblad met leuke verhalen. Ook de aanbiedingen en acties zijn super leuk. De dag op de paardenkamp in Soest was erg leuk en goed georganiseerd. Elk hart van een paardenmeisje gaat harder kloppen met jullie blad etc. Dit is langer dan 1 zin ?

De fijne benadering vd klantenservice.

Nee ga zo vooral door.

Lotte

Die strip... Zodra je hem openslaat wordt je erin gezogen en kom je er pas bij de eind-rakker weer uit. He jammer denk je dan... Penny is fantastiach!

ismay

Super leuk tijdschrift met allemaal te gekke dingen en prijsvragen er in!!
TOPP

Alessia

Ik vind de Penny geweldig omdat ik er heel veel leer over paarden

Leuke kadootjes