Penny

Info verloop order

Denise bloemhoff

Doordat er zoveel leuke stripjes instaan heeft mijn dochter interesse gekregen in lezen, iets waar ze heel veel moeite mee had en nu leest ze zelfs met gemak en plezier de langere verhalen en leest... Doordat er zoveel leuke stripjes instaan heeft mijn dochter interesse gekregen in lezen, iets waar ze heel veel moeite mee had en nu leest ze zelfs met gemak en plezier de langere verhalen en leest ze niveau AVI- plus.

De herkenbaarheid voor de kinderen die van paarden houden.

Nee ga zo door!
Ook mijn dochter kan niets bedenken

Vd Bosch

Een fantastisch en vooral betaalbaar paardenblad met leuke verhalen. Ook de aanbiedingen en acties zijn super leuk. De dag op de paardenkamp in Soest was erg leuk en goed georganiseerd. Elk hart van... Een fantastisch en vooral betaalbaar paardenblad met leuke verhalen. Ook de aanbiedingen en acties zijn super leuk. De dag op de paardenkamp in Soest was erg leuk en goed georganiseerd. Elk hart van een paardenmeisje gaat harder kloppen met jullie blad etc. Dit is langer dan 1 zin ?

De fijne benadering vd klantenservice.

Nee ga zo vooral door.

Lotte

Die strip... Zodra je hem openslaat wordt je erin gezogen en kom je er pas bij de eind-rakker weer uit. He jammer denk je dan... Penny is fantastiach!

ismay

Super leuk tijdschrift met allemaal te gekke dingen en prijsvragen er in!!
TOPP

Alessia

Ik vind de Penny geweldig omdat ik er heel veel leer over paarden

Leuke kadootjes

merel hoekstra

Alles draait om paarden en dat is toppie

De wenste kan iets overzichtelijker

Penny is grappig ,spannend, emotioneel. Penny begrijpt mij ??

Droompaarden, rakker, shadow

Nee, Penny is perfect.

Penny is heel erg leuk en heeft altijd leuke stripverhalen, ik vind het fotoverhaal heel erg leuk en ik zou zelf ook wel eens in een fotoverhaal mee willen spelen!!

Rosanne van wordragen

Ik vind de hele penny leuk, maar om paardenvriendinnen lig ik in een deuk!

Lieselotte Koet

Ik vind het leuk om dat het over paarden gaan en er staan leuke strips in.

Leuke strips