Penny

Info verloop order

Super leuk en ook grappig.

leuke strips en super leuke kwissen!

iets meer strips

Mijn dochter kijkt altijd er naar uit als de Penny weer komt.

Cadeautje erbij
Posters
Stripverhaal

Meer pagina's

Malika Soekhoe

Penny is een super leuk, interessant, grappig tijdschrift, een tijdschrift dat leuk is voor jong en oud, leerzame strips, grappige blunders van pennylezers, leuke pennyreporters, dat allemaal... Penny is een super leuk, interessant, grappig tijdschrift, een tijdschrift dat leuk is voor jong en oud, leerzame strips, grappige blunders van pennylezers, leuke pennyreporters, dat allemaal samengevat: een geweldig tijdschrift!

Veerle Molenaar

De penny is het meest geweldige paardenblad met de leukste verhalen en informatie over paarden!

Informatief en interactieve blad.

Ik vind de Penny erg leuk omdat ik gek ben op paardjes, en hier alleen maar paardjes instaan!
groetjes Evi Lammers 7 jaar

Vera Manshanden

Penny is te gek, want je kannen met iedereen en overal lezen, zelf mijn lievelingspony wordt altijd blij van penny.

Niks het is al top!!

kaeley

Het tijdschrift Penny is zo leuk omdat ik graag de paardenverhalen lees en mijn kamer nog leuker wordt met al die geweldige paardenposters.

De leuke cadeautjes die erbij zitten super!

Robijn Zandstra

Ik vind Penny leuk omdat het een paardentijdschrift is en er zijnamper paffen tijdschriften

Ja de bestellingen gaan erg sneller

Het iets leuker maken voor oudere kinderen

Lakshmi

Leuk omdat ik van paarden jou

Leerzaam en leuk

Noël

Het is het beste tijdschrift ever Want ik heb nog nooit zoiets leuks gezien