Penny

Info verloop order

Penny is echt een toptijdschrift met de grappigste strips mooiste verhalen en coolste posters

Ik ben een echte paardenmeisjes, dus vind de Penny helemaal geweldig met leuke verhalen en mooie posters om op te hangen in mijn slaapkamer.

Goed verzorgd en word optijd geleverd.
Goede klantenservice.

Aisha Hopman

Echt een leuke, inspirerende, creatief magazine voor paarden liefhebbers van alle leeftijden.

Het heeft hele leuke en originele verhalen. Er zijn leuke DIYs die erg creatief zijn. Het is een inspiratie bron voor paarden lief hebbers. Het is nooit saai, hoe vaak je het ook leest. Het spreekt... Het heeft hele leuke en originele verhalen. Er zijn leuke DIYs die erg creatief zijn. Het is een inspiratie bron voor paarden lief hebbers. Het is nooit saai, hoe vaak je het ook leest. Het spreekt paarden liefhebbers aan van alle leeftijden.

Ik vond eigenlijk dat er teveel verhalen in zitten, het zou leuk zijn als er ook nieuwtjes zouden in staan over beroemde ruiters en over belangrijke wedstrijden (bijvoorbeeld, de olympische spelen... Ik vond eigenlijk dat er teveel verhalen in zitten, het zou leuk zijn als er ook nieuwtjes zouden in staan over beroemde ruiters en over belangrijke wedstrijden (bijvoorbeeld, de olympische spelen in Rio). Ik zou dus meer informatie willen over dingen die op het moment gebeuren in de paarden wereld.

Love the Penny because i love horses

hanna van de werken

Ik vind alles leuk.

niks

Penny is zo leuk omdat er zoveel verschillende dingen in staan, zo is het leuk voor veel leeftijden

Eef

Heel leuk

De strips

Meer posters (hoeft niet)

Sandra

Heel erg leerzaam en leuk om te lezen!

Leuke acties

Mengerink

Ik vind penny helemaal geweldig. Ik kijk er naar uit dat hij weer binnenkomt.

We zijn goed tevreden

Sylvia blommers

Ik ben mischien de oudste lid maar ondanks mijn leeftijd hou ik heel veel van paarden heb er zelf een en ik lees penny heel graag en ben ook super fan van jullie en ik vind jullie de beste... Ik ben mischien de oudste lid maar ondanks mijn leeftijd hou ik heel veel van paarden heb er zelf een en ik lees penny heel graag en ben ook super fan van jullie en ik vind jullie de beste tijdschriften over paarden en ponys strips ik hoop dat jullie ondanks mij leeftijd ook graag jullie fan mag blijven