Penny

Info verloop order

Katelijn Balvers

Ik vind de Penny zo leuk omdat ze het niet alleen over de leuke maar ook over de slechte dingen hebben bij paardrijden.

Luna ter Huurne

Zonder de penny is de dag niet zo mooi, Luna leeft er voor en leest de Penny uit in een adem. Rakker is belangrijk en het blad is niet weg te denken in haar beleving. Kwam de penny maar elke dag :)

De strips zijn erg leuk en geliefd.

Extra acties mogen wel vaker!

Geweldig fantastisch blad

Kayleigh

Ik vind het een geweldig blad al zeker 6 jaar leukste paardenstrip blad van de hele wereld en super mooie posters

Het is een mooi,spannend, fantastisch blad met interessante informatie,en natuurlijk nu de penny fotostrip met shadow op Ameland, waar mijn broer en ik ook aan meegeholpen hebben!

Fleurig

Desirée korterink

Je leest hem in 1x uit zo mooie verhalen ontroerend.

Bo de Ruiter

Super leuk en leerzaam, ik ben al 14 maar ik verheug me er altijd op wanneer de penny komt!!

Ik vind het echt een super leuk blad, want al de strips zijn erg leuk en de testjes, melig, oeps vind ik ook erg leuk en natuurlijk de rakker op de achterkant lees ik altijd als eerst. En jullie... Ik vind het echt een super leuk blad, want al de strips zijn erg leuk en de testjes, melig, oeps vind ik ook erg leuk en natuurlijk de rakker op de achterkant lees ik altijd als eerst. En jullie moeten de strip stal penny zeker in jullie blad houden.

Alles (Erg leuke strips)

Heb ik niet.

Sophie

Ik vind het leuk om het leven van alle pony's en paarden te volgen, en elke keer ben ik benieuwd hoe het met ze gaat, gelukkig zie ik ze op de foto!!

Elke twee weken een cadeautje op de mat