Penny

Info verloop order

Desirée korterink

Je leest hem in 1x uit zo mooie verhalen ontroerend.

Bo de Ruiter

Super leuk en leerzaam, ik ben al 14 maar ik verheug me er altijd op wanneer de penny komt!!

Ik vind het echt een super leuk blad, want al de strips zijn erg leuk en de testjes, melig, oeps vind ik ook erg leuk en natuurlijk de rakker op de achterkant lees ik altijd als eerst. En jullie... Ik vind het echt een super leuk blad, want al de strips zijn erg leuk en de testjes, melig, oeps vind ik ook erg leuk en natuurlijk de rakker op de achterkant lees ik altijd als eerst. En jullie moeten de strip stal penny zeker in jullie blad houden.

Alles (Erg leuke strips)

Heb ik niet.

Sophie

Ik vind het leuk om het leven van alle pony's en paarden te volgen, en elke keer ben ik benieuwd hoe het met ze gaat, gelukkig zie ik ze op de foto!!

Elke twee weken een cadeautje op de mat

Penny is echt een toptijdschrift met de grappigste strips mooiste verhalen en coolste posters

Ik ben een echte paardenmeisjes, dus vind de Penny helemaal geweldig met leuke verhalen en mooie posters om op te hangen in mijn slaapkamer.

Goed verzorgd en word optijd geleverd.
Goede klantenservice.

Aisha Hopman

Echt een leuke, inspirerende, creatief magazine voor paarden liefhebbers van alle leeftijden.

Het heeft hele leuke en originele verhalen. Er zijn leuke DIYs die erg creatief zijn. Het is een inspiratie bron voor paarden lief hebbers. Het is nooit saai, hoe vaak je het ook leest. Het spreekt... Het heeft hele leuke en originele verhalen. Er zijn leuke DIYs die erg creatief zijn. Het is een inspiratie bron voor paarden lief hebbers. Het is nooit saai, hoe vaak je het ook leest. Het spreekt paarden liefhebbers aan van alle leeftijden.

Ik vond eigenlijk dat er teveel verhalen in zitten, het zou leuk zijn als er ook nieuwtjes zouden in staan over beroemde ruiters en over belangrijke wedstrijden (bijvoorbeeld, de olympische spelen... Ik vond eigenlijk dat er teveel verhalen in zitten, het zou leuk zijn als er ook nieuwtjes zouden in staan over beroemde ruiters en over belangrijke wedstrijden (bijvoorbeeld, de olympische spelen in Rio). Ik zou dus meer informatie willen over dingen die op het moment gebeuren in de paarden wereld.

Love the Penny because i love horses

hanna van de werken

Ik vind alles leuk.