Penny

Info verloop order

Mandy Dijkstra

Voor onze dochter is de Penny ontspanning, leesplezier en vermaak in één.

elke dinsdag in de on-even weken ligt deze bij de post, duidelijk voor kinderen geschreven en met onderwerpen en uitleg/puzzel die interesse wekken.

Het aanmelden ging bij ons niet goed, we hebben heel lang moeten wachten tot uiteindelijk het lidmaatschap bekend was.

Inge Verbij

Ik vind Penny super fijn, omdat paarden de allerleukste dieren zijn!

Leuke verhaaltjes, mooie foto's, leuke cadeautjes

Lotte

Iedere twee weken is de Penny er, zo super fijn !

Altijd leuk, ik word nooit teleurgesteld.

IK vind alles leuk aan de Penny en kan steeds niet wachten tot de volgende uit komt.

Noa

Ik wacht op dinsdag op de deurmat tot de penny weer binnen komt, ik vindt de mopjes het leukst, en de verhalen en de strips, oh ja ik vindt eigenlijk de HELE Penny leuk!!

Elke keer weer iets nieuws, posters voor op mijn kamer en leuke kadootjes

Penny is het leukste tijdschrift voor alle kinderen die van paarden houden.

Snelheid van leveren

Ik ben heel blij met de Penny omdat mijn kinderen er gek op zijn. Mijn dochter ligt dagen naast de brievenbus om de Penny als eerste te kunnen lezen. Zelfs mijn zoon van 11 jaar vindt de Penny... Ik ben heel blij met de Penny omdat mijn kinderen er gek op zijn. Mijn dochter ligt dagen naast de brievenbus om de Penny als eerste te kunnen lezen. Zelfs mijn zoon van 11 jaar vindt de Penny helemaal te gek!!

Leuke webpagina

Communiceren via mail als er problemen zijn met de bezorgdatum

britt Pluymaekers

Ik leer meer over paarden met de penny

Heel veel strips

Niks

Katelijn Balvers

Ik vind de Penny zo leuk omdat ze het niet alleen over de leuke maar ook over de slechte dingen hebben bij paardrijden.

Luna ter Huurne

Zonder de penny is de dag niet zo mooi, Luna leeft er voor en leest de Penny uit in een adem. Rakker is belangrijk en het blad is niet weg te denken in haar beleving. Kwam de penny maar elke dag :)

De strips zijn erg leuk en geliefd.

Extra acties mogen wel vaker!

Geweldig fantastisch blad