Penny

Info verloop order

Aniek ten Klooster

Na een drukke schooldag kom ik weer helemaal tot rust als ik in mijn Penny lees en leer ik ook nog eens een heleboel over paarden!

Goed verzorgd blad met mooie foto's

A. Kouijzer

Ondanks dat ik al ben, lees ik de Penny nog heel graag en ik leer er nog wat van ook!

Ik ben super blij met de Penny, eindelijk heeft mijn dochter van 10 plezier in lezen.

Bestel gemak, snelle levering

philo

Ssssuuuper leuk tijd schrift love penney en paardrn

Eline Bakker

Het is een leuk tijdschrift, omdat het over paarden gaat en er staan handige tips in.

De tips en de stripverhalen zijn erg goed.

Misschien een nog dikkere Penny, dat zou leuk zijn.

Als mijn dochter na een schooldag thuiskomt en ze heeft weer letterlijk een pestdag achter de rug dan grijpt ze meteen naar de Penny en is haar dag weer goed.

Het hele blad en site is sterk. Alles komt erin voor en mijn dochter leeft er helemaal weer van op.

Op de website acties en activiteiten en prijsvragen etc. overzichtelijker maken.

Aysha

Het is gewoon het leukste boekje dat er is.Vooral JOY,storm,ranger,ukkie en shadow

Mijn dochter heeft door de Penny eindelijk interesse gekregen voor lezen.Ze is door de Penny te lezen meerdere leesniveaus omhoog gegaan op school

Maud van Steensel

Mijn dochter wordt gewoon helemaal blij van de Penny!

Het is een prima tijdschrift voor haar leeftijd, 11 jaar. Niet te kinderachteig en ook zeker niet te volwassen.

nee...

Heel leuk blad en boeiende verhalen waarover meisjes dromen en zich in kunnen herkennen.

lay-out en vormgeving van het blad.
Diversiteit in de verhalen in het blad

De website mag een stuk duidelijker.
Als je iets zoekt over bijvoorbeeld een prijsvraag of een uitslag is dat moeilijk te vinden.

Dineke zuidema

Penny is een leerzaam tijdschrift!

Leuke prijsvraag
Komen afspraak na