Penny

Info verloop order

Eva wittenberg

Als ik bij mijn vader ben kan ik alsnog genieten van pony's en er staan heeeeel veel tips in!

Jaa soms cadeautje altijd leuke poster etc. ...

Nee helemaal toppie

Caylee

De Penny is een leuke tijdschrift uitgave de jongens en meiden lezen er uren in.

De levering en de actie's

Ga zo door!!!

Suzie nouwens

Ik kijk altijd uit naar de nieuwe penny ,voor de leuke verhalen en leer er ook veel van want hou zoveel van paarden!

Aniek ten Klooster

Na een drukke schooldag kom ik weer helemaal tot rust als ik in mijn Penny lees en leer ik ook nog eens een heleboel over paarden!

Goed verzorgd blad met mooie foto's

A. Kouijzer

Ondanks dat ik al ben, lees ik de Penny nog heel graag en ik leer er nog wat van ook!

Ik ben super blij met de Penny, eindelijk heeft mijn dochter van 10 plezier in lezen.

Bestel gemak, snelle levering

philo

Ssssuuuper leuk tijd schrift love penney en paardrn

Eline Bakker

Het is een leuk tijdschrift, omdat het over paarden gaat en er staan handige tips in.

De tips en de stripverhalen zijn erg goed.

Misschien een nog dikkere Penny, dat zou leuk zijn.

Als mijn dochter na een schooldag thuiskomt en ze heeft weer letterlijk een pestdag achter de rug dan grijpt ze meteen naar de Penny en is haar dag weer goed.

Het hele blad en site is sterk. Alles komt erin voor en mijn dochter leeft er helemaal weer van op.

Op de website acties en activiteiten en prijsvragen etc. overzichtelijker maken.

Aysha

Het is gewoon het leukste boekje dat er is.Vooral JOY,storm,ranger,ukkie en shadow

Mijn dochter heeft door de Penny eindelijk interesse gekregen voor lezen.Ze is door de Penny te lezen meerdere leesniveaus omhoog gegaan op school