Penny

Info verloop order

Jiska Spoelstra

Ik hou heel veel van paarden en het lezen van de altijd superleuke Penny helpt mij om op een leuke manier te oefenen voor de dyslexie-trainingen.

Chantal Veul

De penny is altijd super leuk en leerzaam dat ik niet kan stoppen met lezen totdat hij uit is!!

De penny ziet er altijd mooi en verzorgd uit!

Nee de penny is gewoon PERFECT!!!!

Ashley Haynes

Ik vind jullie strips super spannend, de cover mooi en ik hou van jullie mooie paarden afbeeldingen

Er staan mooie posters in

In elke penny een bladzijde vol puzzels

Noa janse

Ik vind de Penny zo leuk,omdat het altijd vrolijk is en het gaat natuurlijk over paarden!!!

De posters zijn leuk en het is altijd zo vrolijk!

Meer posters en cadeautjes?!?

Keandra Steurs

Alles aan Penny is leuk, maar het allerleukste vind ik de quiz samen met mijn mama doen en de strips lezen.

De penny-app, de posters, verschillende strips.

Julia

Penny is een leuk tijdschrift ben blij dat jullie bestaan want ik heb een hoop geleerd zonder jullie wist ik niet wat een straal was en had ik me pony pijn gedaan en ook over de lekkere plekken van... Penny is een leuk tijdschrift ben blij dat jullie bestaan want ik heb een hoop geleerd zonder jullie wist ik niet wat een straal was en had ik me pony pijn gedaan en ook over de lekkere plekken van de ponys me pony is blij dankjewel!

Hele leuke voorkant van de kranten, leuk logo, Rakker is een leuk character, Duidelijke info over dingetjes op de site
ik heb nog heeeeeeeeel veeell punten

Geen verbeteringen en vaker kadotjes bij de krant en winacties hihi.

De Penny is zoo super leukkk want je leert super veel over paarden!!!

Je leert veel over paarden?

Geen tips xxxxx

Ik vind de strips grappig en kijk door de ogen van een paard leuk, interessant en leerzaam

geen idee

vaker de strip joy erin

Louise teunissen

Ik vindt de foto verhalen super tof

Het is super in elkaar gezet

Zouden jullie kunnen melden wanneer je abonnement is afgelopen

Jade Veldhof

Het is het leukste tijdschrift dat ik ken!

Echt, alles is gewoon goed en ik ben erg blij dat ik bij jullie een abonnement heb!

Één ding, ik heb jullie best lang geleden een berichtje gestuurd, maar ik heb nog steeds geen bericht terug gehad. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk best slecht.