Penny

Info verloop order

Aniek Schreuder

Als je iets niet weet kun je het altijd in de Penny opzoeken

Je kan het lang bewaren omdat het niet snel kapot gaat de kaft is bijvoorbeeld best steven vergeleken met andere bladen

Ik kan op mijn account nergens vinden wat mijn banknummer is.

Je wil er gewoon de hele tijd in doorlezen zelfs als ie uit is.

leuke strips en verhalen.

ik heb ook oude penny's en soms zit daar een zelfde strip in als bij een nieuwe.

Jiska Spoelstra

Ik hou heel veel van paarden en het lezen van de altijd superleuke Penny helpt mij om op een leuke manier te oefenen voor de dyslexie-trainingen.

Chantal Veul

De penny is altijd super leuk en leerzaam dat ik niet kan stoppen met lezen totdat hij uit is!!

De penny ziet er altijd mooi en verzorgd uit!

Nee de penny is gewoon PERFECT!!!!

Ashley Haynes

Ik vind jullie strips super spannend, de cover mooi en ik hou van jullie mooie paarden afbeeldingen

Er staan mooie posters in

In elke penny een bladzijde vol puzzels

Noa janse

Ik vind de Penny zo leuk,omdat het altijd vrolijk is en het gaat natuurlijk over paarden!!!

De posters zijn leuk en het is altijd zo vrolijk!

Meer posters en cadeautjes?!?

Keandra Steurs

Alles aan Penny is leuk, maar het allerleukste vind ik de quiz samen met mijn mama doen en de strips lezen.

De penny-app, de posters, verschillende strips.

Julia

Penny is een leuk tijdschrift ben blij dat jullie bestaan want ik heb een hoop geleerd zonder jullie wist ik niet wat een straal was en had ik me pony pijn gedaan en ook over de lekkere plekken van... Penny is een leuk tijdschrift ben blij dat jullie bestaan want ik heb een hoop geleerd zonder jullie wist ik niet wat een straal was en had ik me pony pijn gedaan en ook over de lekkere plekken van de ponys me pony is blij dankjewel!

Hele leuke voorkant van de kranten, leuk logo, Rakker is een leuk character, Duidelijke info over dingetjes op de site
ik heb nog heeeeeeeeel veeell punten

Geen verbeteringen en vaker kadotjes bij de krant en winacties hihi.

De Penny is zoo super leukkk want je leert super veel over paarden!!!

Je leert veel over paarden?

Geen tips xxxxx

Ik vind de strips grappig en kijk door de ogen van een paard leuk, interessant en leerzaam

geen idee

vaker de strip joy erin