Penny

Info verloop order

Bente Snoek

Het toffste tijdschrift... Het toffste tijdschrift ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De prijzen zijn heel leuk!!

Bij prijzenfestivalen of gewoon prijsvregen ook een keer andere mensen laten winnen en in de volgende penny zetten wie de winnaar is!

anita

Het is een leuk tijd schrift.. Waar ik v veel ideeën opdoe en veel van leer. Groetjes Romeé

Je bent zo lid....

Vlottere communicatie op.afmelden als lid had ook wat makkelijker gemogen.

Myrthe Van Gerven

Ik vind Penny leuk omdat het boordevol spannende paardenstrips staat en supercoole paardenposters!!

Zenna

Super leuk en je leert er ook nog eens heel veel van!?

De strips!!!

Loïs

Ik vind het heel erg leuk, omdat het erg leerzaam en leuk is en omdat je mee kunt doen met prijsvragen of bijvoorbeeld een penny pw kunt maken.

Wanneer er een nieuwe Penny op me wacht na schooltijd, duik ik in de hoek van de bank en ben ik echt even voor niemand aanspreekbaar. De nieuwe Penny moet eerst helemaal uit, daarna heb ik weer tijd... Wanneer er een nieuwe Penny op me wacht na schooltijd, duik ik in de hoek van de bank en ben ik echt even voor niemand aanspreekbaar. De nieuwe Penny moet eerst helemaal uit, daarna heb ik weer tijd voor andere dingen. Dit ga ik echt heel erg missen als we straks in Amerika wonen...

Leuke, meeslepende verhalen. Mooie posters !

Een digitale Penny??

leanne van amerongen

Het is super maar wel jammer als je allen een penny acount kan hebben als je lid ben

goed

:euk paardenblad voor jonge meiden

Veel variantie, kleurrijk, informatief en ontspannend

niet, ga zo door

C. Dost

Ik vind alles in Penny keileuk!!!

Pearl Nusink

Omdat je er heel veel leert over paarden

Het zit zit altijd vol met leuke dingen

Er mogen wel wat met witacties in :-)