Penny

Info verloop order

Dirk Grutters

Handelen onwettig bij opzegging

Geinig blad

Houd je aan de wettelijke voorwaarden voor het afsluiten van abonnementen. Een abonnement dat stilzwijgend wordt verlengd wordt vervolgens maandelijks opzegbaar. Bij Penny houden ze zich niet aan... Houd je aan de wettelijke voorwaarden voor het afsluiten van abonnementen. Een abonnement dat stilzwijgend wordt verlengd wordt vervolgens maandelijks opzegbaar. Bij Penny houden ze zich niet aan deze wettelijke regels!!! Bizar dat dit gewoon kan voortduren!

Yvette

Afsluiten jaarabonnement moet met machtiging langer dan een jaar, onduidelijkheid over opzeggen, vervelend.

dochter leest verhalen graag

Service bij aanvragen abonnement en ook kortere looptijden beschikbaar maken

Bart Cor

ONEERLIJK

GEEN

Twee jaar geleden heb ik een abonnement voor 1 jaar genomen op Penny.
Na 1 jaar kreeg ik een aantal brieven met de vraag om het abonnement te verlengen. Ik ben hier nooit op ingegaan. Twee jaar geleden heb ik een abonnement voor 1 jaar genomen op Penny.
Het magazine is wel inderdaad nog bijven toekomen. Er is mij nooit een factuur hiervoor opgestuurd,
ik heb nooit een betalingsaanmaning gekregen buiten een brief met 40€ kosten en een jaarabonnement waar ik niet om gevraagd had.
Het dossier ligt voor bij de ombudsman.

Fien

Kwalitatief slecht product, snel opgelost door een nieuwe na te sturen

Snelle reactie op mijn mail, nieuw product met extra's binnen een week ontvangen

Contact met de leverancier van het product op nemen voor een betere kwaliteit

Martine

Slecht!

Blad over paarden

Eerlijke en duidlijke communicatie en geen cadeautjes meesturen die na een keer boos kijken al stuk zijn. Heel duidelijk aangeven op de site bij de aanbieding, dat het abonnement stilzwijgend wordt... Eerlijke en duidlijke communicatie en geen cadeautjes meesturen die na een keer boos kijken al stuk zijn. Heel duidelijk aangeven op de site bij de aanbieding, dat het abonnement stilzwijgend wordt verlengd. Dit ook eerlijk aangeven als ik er expliciet naar vraag (telefonisch) bij het afsluiten en je dan niet schuilen achter een vinkje, dat bij de aanschaf staat, waar tig bladzijden met tekst staan, die niemand leest.

Van berkel

Wat een onwijze slechte organisatie!

Ja heel veel. Als jullie kadoos weggeven eind Mei zorg dan ook dat het geregeld wordt. Het is nu bijna eind juli en mijn dochter heeft nog steeds geen penny ontvangen. Heb al 5x gehoord dat jullie... Ja heel veel. Als jullie kadoos weggeven eind Mei zorg dan ook dat het geregeld wordt. Het is nu bijna eind juli en mijn dochter heeft nog steeds geen penny ontvangen. Heb al 5x gehoord dat jullie het gaan regelen maar er gebeurd gewoon helemaal niets😢

Leuk blad waarbij het jammer is dat de verhalen soms abrupt worden afgebroken en in het volgende nummer niet veder gaan. Er gaan een paar numbers overheen voordat het verhaal verder gaat (en weer... Leuk blad waarbij het jammer is dat de verhalen soms abrupt worden afgebroken en in het volgende nummer niet veder gaan. Er gaan een paar numbers overheen voordat het verhaal verder gaat (en weer abrupt wordt afgebroken). Dit zal waarschijnlijk commerciele doeleinden hebben, maar is zeker niet kindvriendelijk.

Pachtige lay-out
Leuke verhalen

Maak de verhalen af of wanneer dat echt niet kan, laat er 1 nummer tussen zitten of geef aan in welk nummer het verder gaat.

Sarah hendriks

Ik vind penny heel leuk want het gaat heel veel over paarden en er zitten leuke quiz +knutseltjes bij en paarden zijn mij lievelings dieren

Er staat steets bij dat ik de uitslag binnen krijg wie er heeft gewonnen maar ik krijg hem steeds niet binnnen

Fenna Bosse

Ik vind penny zo leuk omdat het, leuk, grappig, te gek, lief, stoer, positief, cool enzovoort.

Riana

Leuk maar best duur daarom kan ik het niet kopen

Erg duur

Goedkopen maken