Penny

Info verloop order
7.8/10

Bella

Jaar abonnement wordt na een jaar opgezegd.
Je kon alleen weer na een jaar opzeggen ipv direct na een jaar. Wat volgens de wet wel zo mag.

Je belt op en leg het uit. Vriendelijke...
Jaar abonnement wordt na een jaar opgezegd.

Je belt op en leg het uit. Vriendelijke mevrouw zegt dat het wordt opgezegd per direct. Natuurlijk geen bevestigingsmail gekregen, stom had er naar moeten vragen.

Mei zou de laatste betaling zijn, juni nog het blad ontvangen en zou niet meer gefactureerd worden.
Juni niet gefactureerd, juli weer wel.

Dus je belt daar de klantenservice en je wordt zo ongeveer voor leugenaar uitgemaakt.

abonnement is snel aangegaan, maar opzeggen ho maar.

Niet aan te bevelen!!!!

kind vind het leuk

Jaar abonnement wordt na een jaar opgezegd.

Je belt op en leg het uit. Vriendelijke...
Jaar abonnement wordt na een jaar opgezegd.

Juni niet gefactureerd, juli weer wel.

abonnement is snel aangegaan, maar opzeggen ho maar.

Niet aan te bevelen!!!!

Nancy

Pure oplichterij!

Je neemt een abonnement voor een jaar, je zegt die op, volgens de voorwaarden kunnen ze max 1-3 maanden opzeg rekenen maar ze blijven maar Penny´s sturen en na 8 maanden krijg je dan factuur voor... Je neemt een abonnement voor een jaar, je zegt die op, volgens de voorwaarden kunnen ze max 1-3 maanden opzeg rekenen maar ze blijven maar Penny´s sturen en na 8 maanden krijg je dan factuur voor een volledig jaar. Pure oplichterij! Nooit meer een abonnement bij deze organisatie!

anne

Jaarabonnement moet dus worden stopgezet

blij kind

jaarabonnement wordt stilzwijgend verlengt. Je krijgt de rekening net te laat, dus je zit er weer aan vast. Onduidelijke communicatie. Eerst mailtje akkoord dat ik hem stop heb gezet, daar nogmaals... jaarabonnement wordt stilzwijgend verlengt. Je krijgt de rekening net te laat, dus je zit er weer aan vast. Onduidelijke communicatie. Eerst mailtje akkoord dat ik hem stop heb gezet, daar nogmaals moeten betalen. Duur blad voor wat het is.

Kim Gerritsen

Ronduit schandalige behandeling en pure oplichterij. Bewust abonnement voor 1 jaar genomen zodat het niet zomaar doorgezet kan worden, wetende dat het duurder is dan een langer lopend abonnement.... Ronduit schandalige behandeling en pure oplichterij. Bewust abonnement voor 1 jaar genomen zodat het niet zomaar doorgezet kan worden, wetende dat het duurder is dan een langer lopend abonnement. Blijkt dit toch stilzwijgend verlengd te worden! Je moet voortijdig mailen met vermelding stopzetting en ze rekenen hier bovenop nog eens een administratiekost voor ook!

oplichterij

Afgezet ben boos

Slecht

mensen niet afzetten, een jaar abonnement is een jaar en niet onbeperkt in termijn

Marian

Prut bedrijf met slechte communicatie

Kleurrijk blad

Duidelijker zijn en zorgen dat de beloofde mailtjes ook daadwerkelijk aankomen

Dirk Grutters

Handelen onwettig bij opzegging

Geinig blad

Houd je aan de wettelijke voorwaarden voor het afsluiten van abonnementen. Een abonnement dat stilzwijgend wordt verlengd wordt vervolgens maandelijks opzegbaar. Bij Penny houden ze zich niet aan... Houd je aan de wettelijke voorwaarden voor het afsluiten van abonnementen. Een abonnement dat stilzwijgend wordt verlengd wordt vervolgens maandelijks opzegbaar. Bij Penny houden ze zich niet aan deze wettelijke regels!!! Bizar dat dit gewoon kan voortduren!

Yvette

Afsluiten jaarabonnement moet met machtiging langer dan een jaar, onduidelijkheid over opzeggen, vervelend.

dochter leest verhalen graag

Service bij aanvragen abonnement en ook kortere looptijden beschikbaar maken

Bart Cor

ONEERLIJK

GEEN

Twee jaar geleden heb ik een abonnement voor 1 jaar genomen op Penny.
Na 1 jaar kreeg ik een aantal brieven met de vraag om het abonnement te verlengen. Ik ben hier nooit op ingegaan. Twee jaar geleden heb ik een abonnement voor 1 jaar genomen op Penny.
Het magazine is wel inderdaad nog bijven toekomen. Er is mij nooit een factuur hiervoor opgestuurd,
ik heb nooit een betalingsaanmaning gekregen buiten een brief met 40€ kosten en een jaarabonnement waar ik niet om gevraagd had.
Het dossier ligt voor bij de ombudsman.

Fien

Kwalitatief slecht product, snel opgelost door een nieuwe na te sturen

Snelle reactie op mijn mail, nieuw product met extra's binnen een week ontvangen

Contact met de leverancier van het product op nemen voor een betere kwaliteit