Penny

8.5/10
Info verloop order
8.5/10

Van berkel

Wat een onwijze slechte organisatie!

Ja heel veel. Als jullie kadoos weggeven eind Mei zorg dan ook dat het geregeld wordt. Het is nu bijna eind juli en mijn dochter heeft nog steeds geen penny ontvangen. Heb al 5x gehoord dat jullie het gaan regelen maar er gebeurd gewoon helemaal niets😢

Leuk blad waarbij het jammer is dat de verhalen soms abrupt worden afgebroken en in het volgende nummer niet veder gaan. Er gaan een paar numbers overheen voordat het verhaal verder gaat (en weer...

Pachtige lay-out
Leuke verhalen

Maak de verhalen af of wanneer dat echt niet kan, laat er 1 nummer tussen zitten of geef aan in welk nummer het verder gaat.

Sarah hendriks

Ik vind penny heel leuk want het gaat heel veel over paarden en er zitten leuke quiz +knutseltjes bij en paarden zijn mij lievelings dieren

Er staat steets bij dat ik de uitslag binnen krijg wie er heeft gewonnen maar ik krijg hem steeds niet binnnen

Fenna Bosse

Ik vind penny zo leuk omdat het, leuk, grappig, te gek, lief, stoer, positief, cool enzovoort.

Riana

Leuk maar best duur daarom kan ik het niet kopen

Erg duur

Goedkopen maken

Ik leer heel veel van paarden waar ik ontzettend veel van hou!!! En hele leuke verhalen!!

danique

Ik hou echt van penny omdat er leuke verhalen in staan en mooie plaatjes en posters. Mijn mama vind ze ook leuk maar ik niet want soms gaat ze hem eerder lezen dan ik..
Rakker vind ik zo lief...

Alles

Meer kadootjes huhu

Bente Snoek

Het toffste tijdschrift...

De prijzen zijn heel leuk!!

Bij prijzenfestivalen of gewoon prijsvregen ook een keer andere mensen laten winnen en in de volgende penny zetten wie de winnaar is!

anita

Het is een leuk tijd schrift.. Waar ik v veel ideeën opdoe en veel van leer. Groetjes Romeé

Je bent zo lid....

Vlottere communicatie op.afmelden als lid had ook wat makkelijker gemogen.

Myrthe Van Gerven

Ik vind Penny leuk omdat het boordevol spannende paardenstrips staat en supercoole paardenposters!!