Hoezo

Ik ben erg tevreden over Patty. Ook over de behandeling van mijn rug. Zij vond het echter beter als ik met Bram verder zou gaan omdat hij meer deskundig zou zijn voor de rug. Dus voor rug problemen... Ik ben erg tevreden over Patty. Ook over de behandeling van mijn rug. Zij vond het echter beter als ik met Bram verder zou gaan omdat hij meer deskundig zou zijn voor de rug. Dus voor rug problemen zou ik niet naar haar door verwijzen en ook niet naar Bram. Hoewel ik hem zeer deskundig vond, vond ik zijn benadering niet prettig. Ik ben niet bij hem verder gegaan en heb nog steeds rugklachten

Legt de behandeling en de mogelijkheden goed uit. Volgt de vorderingen goed. Goed in overleg. Is duidelijk en zeer vriendelijk.

Omdat ik heel tevreden ben over de onderlinge relatie en de professionaliteit van mijn therapeut, wat blijkt uit mijn antwoorden.

Prettige 'samenwerking', goede kennis van het probleem

Mijn fysiotherapeut is heel deskundig. Ze legt alles goed uit.
Mijn fysiotherapeut is heel deskundig. Ze legt alles goed uit.
Dat mijn behandeling niet vlot (cijfer 7) houdt verband met de aard van mijn blessure. Ze heeft mij verwezen naar een andere fysio voor een type behandeling die zij niet beheerst.

Met aandacht, geduld en zorgvuldigheid vragen beantwoord, oefeningen aangeboden en hulpmiddelen besproken.

Ze is kundig, wisselt de oefeningen af en geeft goede adviezen

De hartelijkheid voor de vak en voor de patiënten

De fysiotherapeut is alijd attent, vraagt altijd hoe het is gegaan en geeft ook bovendien goed advies.