Kwaliteit van de levering
Kwaliteit van de klantenservice
Kwaliteit van het product

Bloemendal

Heel fijne schoenen. Snel geleverd .

Petra Klein

Helemaal goed, snel, duidelijk, goed product, prijs kwaliteit verhouding prima. Gewoon helemaal tevreden

D.W.Rijneker

Prima afgewerkt, ook na dat ik een verkeerde bestelling had geplaatst. Uitstekend afgehandeld !

Holstvoogd

Zeer slecht. Ik bestelde blanke nagellak (zuurstofdoorlatend) en trof een blanco, dwz wit/gelig tipex achtig goedje toen ik even keek. Doordat ik het flesje opende mocht ik niet retourneren; nu heb... Zeer slecht. Ik bestelde blanke nagellak (zuurstofdoorlatend) en trof een blanco, dwz wit/gelig tipex achtig goedje toen ik even keek. Doordat ik het flesje opende mocht ik niet retourneren; nu heb ik zowel remover als nagellak waar ik niets mee kan. Ik heb gebeld, gevraagd of er vergissing was: blanke nagellak is doorgaans behoorlijk transparant....
Dat er niet geretourneerd kon worden omdat het flesje geopend is geweest, niet gebruikt: tja - dat ervaar ik als naar. 25 euro weggegooid, voor mij veel geld.
Mvrgr,

Rhemrev

Zooltjes zijn prima maar de silicone voetjes waardeloos. Blijven niet zitten.

R.Baldessari

De gekochte Pedimarkt dubbele teenspreider werkt voor geen meter, ook al is het voor zoals op de reclamefoto bedoeld,helaas, dus weggegooid geld.

Zijlstra

Ik voel me in de maling genomen

Corinne

Zeer tevreden. Vlotte levering in mooie doos. Fijne schoenen!