Hoe tevreden bent u over de snelheid van het beantwoorden van uw vraag?
Hoe ervaart u onze deskundigheid?
Hoe tevreden bent u over onze informatievoorziening?

Daniel Verlinden

Heel erg tevreden! Ik heb een aantal vragen gesteld, omdat ik tijdelijk gestopt ben vanwege privéomstandigheden. Ik heb heel snel antwoord gekregen via de WhatsApp functie. Als er een keer problemen... Heel erg tevreden! Ik heb een aantal vragen gesteld, omdat ik tijdelijk gestopt ben vanwege privéomstandigheden. Ik heb heel snel antwoord gekregen via de WhatsApp functie. Als er een keer problemen zijn werd dit ook heel erg snel opgelost. Medewerkers zijn altijd vriendelijk!

En misschien wel het belangrijkste. Bij mijn laatste vraag midden januari 2019 heb ik verteld dat er iets was met het overmaken van het loon. Toen heb ik niet gezegd wat er aan de hand was met mijn dochtertje (uiteraard was het wel al bekend van mijn dochtertje bij jullie door eerdere gesprekken), maar kreeg ik wel de vraag hoe het met Zoë ging. Dat laat zien dat jullie interesse hebben in de mensen die jullie bedienen. Erg fijn en belangrijk!

Arthur

Simpel en overzichtelijk.

Amerins

Het bevalt me prima

Tjeerd Sluis

Ik heb Payrollplaats ervaren als een organisatie met oog voor de klant, zowel het bedrijf als de medewerker.
Directe service verlening en altijd klantvriendelijk.

Kortom , "Best...
Directe service verlening en altijd klantvriendelijk.

Kortom , "Best genog"

Raymond Venema

1 keer tien minuten na 10:00 ziek gemeld. Die dag werd dus niet gezien als mijn eerste ziektedag. Regels zijn regels maar dit vond ik vrij kinderachtig van de medewerker.

FlevoNautica

Goede ervaring, prima medewerkers. Welwillend en meedenkend.

Bas Penninga

Kan niet beter.

Pedro-Boat

Zijn tevereden over hun dienstverlening

J. Erkemeij - Lochtenberg / St. Klimkoord

Tot nu toe ben ik tevreden over de reactietijd en de samenwerking.
Tot nu toe ben ik tevreden over de reactietijd en de samenwerking.
Wat ik wel jammer vind is dat als een werkgever toestemming geeft om vakantie-uren op te nemen en te accorderen, dat je dan met de opbouw van vakantiedagen niet uitkomt voor een periode in het vooruitzicht...