Hoe tevreden bent u over de snelheid van het beantwoorden van uw vraag?
Hoe ervaart u onze deskundigheid?
Hoe tevreden bent u over onze informatievoorziening?

Sia De Groot

Goede ervaring, heb 1 keer gebeld ivm reiskosten. Heb goede uitleg gekregen.

van der Laan

Heel tevreden met de service.

SK schoonmaakbedrijf

Ik woord altijd goed gegolpen

Erno Herder

Goed niks te klagen :)

Cindy

Vriendelijk en deskundig personeel. Een vraag per mail of what's app wordt altijd snel beantwoord.

Max

Contractueel gezien prima georganiseerd, uitbetaling is netjes optijd. Maar ik heb de afgelopen 4 jaar voor 5 payroll bedrijven gewerkt waarvan er maar een niet voldeed aan die verwachtingen. Er is... Contractueel gezien prima georganiseerd, uitbetaling is netjes optijd. Maar ik heb de afgelopen 4 jaar voor 5 payroll bedrijven gewerkt waarvan er maar een niet voldeed aan die verwachtingen. Er is mij beloofd bij de overstap naar payrollplaats een intentie verklaring te krijgen, en nu geven jullie aan dat jullie dat per definitie niet doen. Dus ontevreden!

Reactie Payrollplaats:

Bedankt voor je deels positieve feedback. Helaas is er bij aanvang van je werk via ons sprake geweest van miscommunicatie.

Hannelie Brouwer

Goede app, makkelijk te gebruiken en overzichtelijk. Enige verbeterpunt wat ik graag zou willen: Dat je ergens gewoon de tijdtippen bijvoorbeeld; 18.00 - 23.30 kunt invullen en hij dan zelf... Goede app, makkelijk te gebruiken en overzichtelijk. Enige verbeterpunt wat ik graag zou willen: Dat je ergens gewoon de tijdtippen bijvoorbeeld; 18.00 - 23.30 kunt invullen en hij dan zelf berekend hoeveel uur dat is minus de pauze (die je dan ook kan invullen bijv 15 of 30 min.)

Versteeg schilders

Goed !

martijn keuken & kast

Gedreven, vriendelijk, correct

J. Janssen

Maar 1 minpunt; ik kreeg mijn wachtwoord toegezonden in plain text. Veilige websites dienen wachtwoorden op zo'n manier te versleutelen, dat de website-eigenaar zelf niet over dit wachtwoord... Maar 1 minpunt; ik kreeg mijn wachtwoord toegezonden in plain text. Veilige websites dienen wachtwoorden op zo'n manier te versleutelen, dat de website-eigenaar zelf niet over dit wachtwoord beschikt; alleen de account-houder (de klant) dient daarover te beschikken. Mocht payrollplaats gehacked worden, dan bestaat er een reeel risico dat de wachtwoorden daarbij buitgemaakt worden, met alle gevolgen van dien.

Dit is nogal een beveiligingsissue, en dit betreft mijn gegevens en wellicht ook de mensen waar ik mee samenwerk.
Daarom is mijn eindoordeel beduidend lager dan wat ik verder van payrollplaats vind, want daar ben ik tot nu toe zeer tevreden over!

Reactie Payrollplaats:

Bedankt voor de tip en de goede recensie. We nemen contact op met onze software leverancier om dit te bespreken en waar nodig aan te passen.