Hoe tevreden bent u over de snelheid van het beantwoorden van uw vraag?
Hoe ervaart u onze deskundigheid?
Hoe tevreden bent u over onze informatievoorziening?

Sebastiaan cohen

Super goed

Wiesje Arends

Best heel goed. Altijd snel antwoord als ik vragen heb. Helaas is het systeem met de urenbriefjes wat omslachtig en als je belt met de vraag iets aan te passen wordt hier positief op gereageerd maar... Best heel goed. Altijd snel antwoord als ik vragen heb. Helaas is het systeem met de urenbriefjes wat omslachtig en als je belt met de vraag iets aan te passen wordt hier positief op gereageerd maar vervolgens niet uitgevoerd (meerdere keren gevraagd)

Dagmar Heikamp

Zeer deskundige medewerkers die weten wat er moet gebeuren, bij vragen krijg je altijd een snelle reactie. Makkelijk te bereiken via o.a. WhatsApp! Aanrader! :)

Nynke van der Woude / B&C schoonmaak

Had iets verkeerd ingevuld en toen ik belde werd het gelijk weer open gezet. Fijne service en makkelijk in te vullen.

Joke van der Sluis - Leerbouwen

Snel antwoord, duidelijke communicatie. Website is soms een beetje onduidelijk en is het zoeken naar de informatie die je nodig hebt.

Rehaset , Essentra

Ik heb heel veel geleerd en de medewerkers ook heel aardige mensen.

Maikel thomassen - oerlemans dak en gevel montage

Supper bedrijf altijd netjes optijd mijn loon , als ik uren op wil nemen extra kan dit supper handig via de app ideaal!! Groetjes maikel thomassen

Elbrich Witteveen.

Het is goed en duidelijk. Geen klachten