Patipada

Floor van der Aar

Hulpvaardig

ze raden boek aan in Nederlands van Bol.com dat is aardig en geven tips over producten

Tevreden

M.Wieringa

Ik heb 10 meditateekussentje bested. Ik was tevreden over de prijs.
Ze zijn twee keer aangeboden aan mijn deur, maar ik was niet thuis.
Toen kon ik het alleen nog ophalen bij het depot...

Betaal voor de service dat mensen zelf een bezorgafspraak kunnen maken als ze dat willen. Laat mensen heir eventeel iets voor betalen. Heb ik er wel voor over.

24U coaching en mindfulnesstraingen

Meerdere malen al iets besteld bij dit bedrijf voor onze mindfulnesstrainingen. Goede producten, veel keuze en een prima snelheid van reageren zowel bij het bestellen-afleveren als bij vragen...

Snelheid van reageren. Goede verzending.
Rima producten.

Snelle levering en het product was precies zoals verwacht

snel

blijf zo doorgaan!

S. Nijland

Erg positieve ervaring! Van te voren een mail gestuurd met de vraag of ik een persoonlijke boodschap mee kon sturen en hier in heel snel en fijn op gereageerd!

Snelle reactie op de mail, snelle en goede verzending en meedenkend.

Ik heb er geen kunnen ontdekken tijdens deze bestelling. Alleen de levering is niet helemaal goed gegaan maar dat was mijn eigen schuld, ik had niet het juiste huisnr. ingevuld.

Debster

Geweldig produkt. Nette service, snel en persoonlijk. Probleem meteen doorgegeven en opgelost.

Tommy

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, mooi product en snelle levering, helemaal blij :-)

Voor de eerste keer bij dit bedrijf iets gekocht. Er wordt direct gereageerd, goed gecommuniceerd en ik heb het pakje volgens afspraak ontvangen. Prima service.

Ja, ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden. Dit is helemaal goed gekomen. Goede controlle.

Een meditatiekussen en vulling voor mat gekocht. Heerlijk goedkoop en goed spul. Snel geleverd.