Patipada

Sieglinde

Omdat iets uitverkocht was heb ik een mailtje gestuurd, waarna ik bericht kreeg dat het ondanks toch mogelijk was te bestellen. Hier was ik ontzettend blij mee.

Grote collectie, nette prijzen, veel aanbiedingen vooral als je meer artikelen nodig hebt van hetzelfde soort

De website is soms onoverzichtelijk. Zo moest ik naar de google pagina terug om iets te vinden wat ik eerder gezien had als 'sale'. In 'zoeken' vond ik het niets

Perfect!

Had gebeld of jullie foto’s konden nemen van het artikel omdat het handgemaakt is en elk artikel uniek. Zo kon ik degene kiezen welke ik het mooist vond!

Marielle Moerenhout

Zeer nette en snelle levering

Mona

Uitgebreid aanbod, scherpe prijzen,nelle levering, heel klantvriendelijke klantendienst.

Produkten zijn in het echt even mooi als op de foto's.

Alles is heel vlot verlopen

goede kwaliteit kloppers klankschalen en snelle levering

H. Zon

Goed geholpen via FB. Product was snel in huis.

Een liefdevol kaartje bij de bestelling vond ik heel attent.

Verzendkosten bij bestelling van 75 euro vond ik vrij hoog. Het zoeken naar een product om het bedrag aan te vullen zou makkelijker zijn als er een optie werd gegeven welke producten mogelijk zijn om aan die 75 euro te komen. Je zou ook bij een bestelling een kortingskaart kunnen doen waarin de volgende bestelling zonder verzendkosten is bijvoorbeeld. Dat motiveert om volgende keer weer bij jullie te bestellen.

Ankie Smeets

Goede en snelle service

Mijn bestelde lamp was niet voorradig, maar ik kreeg meteen een mooi alternatief zodat ik nu toch een schitterende lamp in huis heb

Snelle service prima kwaliteit!

Quan Yin

Mooie produkten!
Ik had iets besteld wat vrij kwetsbaar was maar het was zeer zorgvuldig en met aandacht goed verpakt!