Patipada

Gied

Prima comunicatie, snelle levering ondanks toeleveringshiaat.

Brigitte

Alles was netjes verpakt

Dat je evt. ook kan ophalen. wat weer scheelt in de verzendkosten en daarbij dus ook een gezellig gesprek hebt in de winkel

Collas Hubert

Mijn ervaring is ronduit positief, zowel qua verwerking, afhandeling van de bestelling, evenals de betaling, verzending en levering.

Het gemak waarmee alles werd uitgevoerd.

Geen.

Goede snelle levering, goed meditatiekussen voor een goede prijs

Een verbetering voor deze webshop is om het pakket direct naar een afhaalpunt (van DHL in dit geval) te kunnen sturen. Ik ben overdag niet thuis, waardoor de bezorger tenminste een keer overbodig moet langskomen. Daarna pas, een dag later dus, kan ik bij DHL aangeven dat het pakket afgeleverd moet worden bij een afhaalpunt.

Sui Sanitatem

Alles is na behoren en volgens afspraak geleverd in degelijke verpakking

Goed is Goed

nee

Bestelde producten werden niet verzonden. Na herhaaldelijk bellen en mailen werd uiteindelijk het geld teruggestort.

nee

Misschien handig dat ze ,zoals op de site staat telefonisch bereikbaar zijn. of dat ze op zijn minst hum mail sneller beantwoorden. En misschien is het handig dat als ze een bericht sturen dat de bestelling verzonden is, om dat even in de gaten te houden dat het ook daadwerkelijk gebeurd!!

Sieglinde

Omdat iets uitverkocht was heb ik een mailtje gestuurd, waarna ik bericht kreeg dat het ondanks toch mogelijk was te bestellen. Hier was ik ontzettend blij mee.