Patipada

snel en netjes

kan even niet bedenken

Jolanda

Beter kan niet!

Zeer liefdevolle intentie en integere prijzen. En heel attent vond ik het kleine cadeautje met mooie zorgzame tekst in mijn bezorgde pakketje.

Geen! Veel succes met jullie mooie bedrijf!
Met warme groet,
Jolanda

Helaas kreeg ik een sjaal die anders van kleur was dan op de webshop te zien was. Maar ik ben supertevreden over de afhandeling !

Snelheid van verwerking

Onlangs voor de eerste keer via Patipada een bestelling geplaatst. Ik was op zoek naar meditatiekussens en bij Patipada waren ze in de aanbieding. De mails kwamen in eerste instantie in de spam...

Ik heb geen opvallende sterke of verbeterpunten gevonden voor Patipada. De service is vriendelijk, vlot en prima genoeg.

Er wordt netjes en snel gereageerd als je vragen hebt, de levering is vlot en soepel verloen

Website mag duidelijker ik was in de war omdat ik btw en verzendkosten door elkaar haalde. Mag wat mij betreft meer info over het product wat ik heb gekocht. Dit was meditatie kussen. Bijv. Is het wasbaar, hoe zit het met de vulling, hoe gedraagd dat zich in toekomst. Ik vond het kussen te hard, daardoor zat het niet lekker, ik heb wat van de vulling eruit gehaald,en bewaard, nu zit het beter.

Janneke Kerkhof

Het bedrijf nog niet kennende, ben ik nu zeer tevreden over de zending.

Chipo

Mooie producten!

heel mooi gamma aan producten

Snelle levering, hele mooie uitvoering en kwaliteit prijs is goed!

Snelle levering, en mooie prijs kwaliteit verhouding

Helaas heb ik het product nog niet mogen ontvangen. Bestellen ging prima. Overzichtelijke website en bestellen & betalen gingen prima.

Overzichtelijke website en bestellen & betalen gaan prima.

Verzending en de communicatie daarover

Monique

Snelle levering. Het product ziet er goed uit.
Ik ben zeer tevreden.