Patipada

Patipada Ook benieuwd naar feedback over de webshop Patipada? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company511
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Patipada met 9.3/10. Gebaseerd op 511 ervaringen.

Gbrem
Goed (8/10)
Gbrem

Had zelf een mail getuurd met mij producten en kreeg direct een mail terug

Maar wat verbetert kon was dat ze eerder een mailtje kunnen sturen als het product onder weg is
ik zelf zou zo weer bij jullie iets bestellen want veder was het prima en al mij producten heb ik gekregen

Score voor Patipada:4/5

Goed.

Maurice Bosman
Voldoende (6/10)
Maurice Bosman

Goed product

Als de levering langer duurt dan een paar dagen dit graag aangeven, of bij de koop al de verwachte levertijd aangeven. Ik stond na een dikke week op het punt Patipada te bellen om de status op te vragen.

Reactie Patipada:

Hallo Maurice,

Wat vervelend om te horen dat de verwachtingen niet waargemaakt zijn. Helaas zijn we afhankelijk van wanneer wij het binnenkrijgen. Maar ik zal er iets op bedenken waardoor dit duidelijker en sneller wordt gecommuniceerd. Ik ga kijken of ik het op de productpagina's kan zetten bij de producten waarvan we weten dat het een paar dagen duurt. Verder een automatische e-mail zodra de status bij ons aan de achterkant veranderd.

Score voor Patipada:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een meditatiemat gekocht en kreeg een nette bevestiging. alleen jammer dat het een dikke week duurde voordat ik iets van de bestelling hoorde. ik ben dit sneller gewend.

Score voor Patipada:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle bezorging, duidelijke communicatie.

Prima (7/10)

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime keuze.

Communicatie.

Score voor Patipada:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aanvankelijk wat stress gekregen rondom informatie levering van bestelde producten. de spullen zijn in goede orde ontvangen.

Goeie website

?

Producten online gekocht.

Uitstekend (10/10)

Spullen zoals beschreven, niets op aan te merken. 1 ding retour gestuurd (zelf de maat fout ingeschat) en snel daarvan geld teruggestort.

Prima!.

Onvoldoende (4/10)

Goed materiaal. Ruime keus.

Bereikbaarheid, klantvriendelijkheid. Doen wat je zegt. Op de pakbon beschrijven wat er echt in zit. Houden aan de afspraak dat alles in een keer wordt geleverd op een dag dat je het kunt ontvangen. De klant waarderen als klant.

Score voor Patipada:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelling zeer slecht afgeleverd. communicatie vooraf gehad zodat ik wist wanneer ik op mijn bedrijf moet zijn. krijg 3 kussens ( 1 geel, 1 oranje, 1 blauw), en pakbon die iets heel anders omschrijft: 2 meditatiesets blauw. moet nu afwachten op 2de partij van mijn bestelling: nog 2 geel, nog 2 oranje, nog 1 blauw, en 2 blauwe matten. gezien de pakbon vermoed ik dat ik 3 geel en 3 oranje ga krijgen. en moet het terug gestuurd worden. verder moet ik extra naar mijn praktijk, terwijl ik er niet kan zijn, en dus wordt het bij de buren afgeleverd. terwijl ik als klant alles keurig heb betaald.

Onvoldoende (4/10)

Uiteindelijk wel geholpen

Communicatie

Reactie Patipada:

Vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad bij onze webshop. Kunt u me meer vertellen over waar het fout gegaan is zodat we de zelfde fout in de toekomst kunnen voorkomen?

Score voor Patipada:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet zo goed.

Ingrid
Matig (5/10)
Ingrid

Men heeft een leuk assortiment

Meer product omschrijving op de webshop

Score voor Patipada:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Per telefoon soms moeilijk bereikbaar kreeg vier keer het antwoord apparaat..
bestelling heeft een week op hold gestaan in een vergeten hoekje. na navraag werd het gesignaleerd en opgestuurd. zonder excuus.

Uitstekend (10/10)

Snelle afhandeling en levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het artikel snel binnen en ben ook tevreden.

Bedrijfsinformatie

In onze webshop verkopen wij kleding, yoga- en meditatie artikelen uit Azië (met name India, Nepal en Tibet). Naast de standaard collectie yoga en meditatie artikelen zijn wij altijd op zoek naar bijzondere producten. Sinds kort hebben wij ook een eigen label ECO yogakleding, meditatiekussens en yogabolsters van het merk Yoganic.
Adres
Dokter van Deenweg 108