Patipada

Je aankoop wordt beschermd

Goede snelle levering, goed meditatiekussen voor een goede prijs

Een verbetering voor deze webshop is om het pakket direct naar een afhaalpunt (van DHL in dit geval) te kunnen sturen. Ik ben overdag niet thuis, waardoor de bezorger tenminste een keer overbodig moet langskomen. Daarna pas, een dag later dus, kan ik bij DHL aangeven dat het pakket afgeleverd moet worden bij een afhaalpunt.

Sui Sanitatem

Alles is na behoren en volgens afspraak geleverd in degelijke verpakking

Goed is Goed

nee

Bestelde producten werden niet verzonden. Na herhaaldelijk bellen en mailen werd uiteindelijk het geld teruggestort.

nee

Misschien handig dat ze ,zoals op de site staat telefonisch bereikbaar zijn. of dat ze op zijn minst hum mail sneller beantwoorden. En misschien is het handig dat als ze een bericht sturen dat de bestelling verzonden is, om dat even in de gaten te houden dat het ook daadwerkelijk gebeurd!!

Sieglinde

Omdat iets uitverkocht was heb ik een mailtje gestuurd, waarna ik bericht kreeg dat het ondanks toch mogelijk was te bestellen. Hier was ik ontzettend blij mee.

Grote collectie, nette prijzen, veel aanbiedingen vooral als je meer artikelen nodig hebt van hetzelfde soort

De website is soms onoverzichtelijk. Zo moest ik naar de google pagina terug om iets te vinden wat ik eerder gezien had als 'sale'. In 'zoeken' vond ik het niets

Perfect!

Had gebeld of jullie foto’s konden nemen van het artikel omdat het handgemaakt is en elk artikel uniek. Zo kon ik degene kiezen welke ik het mooist vond!

Marielle Moerenhout

Zeer nette en snelle levering

Mona

Uitgebreid aanbod, scherpe prijzen,nelle levering, heel klantvriendelijke klantendienst.

Produkten zijn in het echt even mooi als op de foto's.

Alles is heel vlot verlopen

goede kwaliteit kloppers klankschalen en snelle levering