Patipada

Je aankoop wordt beschermd

Snelle levering van goede kwaliteit. Ook was het met veel zorg ingepakt wat belangrijk was omdat het een breekbaar product was.

Zie ervarig

H Ali

Ik heb drie bestellingen geplaatst by Patipada om 01-05-2018, 02-05-2018 en 03-05-2018.
Ik heb de verzendenkost van bestelling 1 en 3 betaald, omdat de tweede bestelling met de eerste in...

Geen Steerke punt.

Respecteer zijn toewijding aan een klant

Voor de eerste keer. Dat was goed

Weet niet

Patipafa had een verkeerde postcode bij adressering gebruikt, terwijl op de factuur het goede postcode stond. Daardoor was er vertraging in de zending

Bodden

Mooie web site. Duidelijk en overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Het is mijn eerste ervaring met dit bedrijf.

Na de eerste bestelling kan ik weinig beoordelen!

Ja een van de verbeterpunten meer informatie over de koperen drinkbekers bijv.hoeveel mag men drinken per dag!Koper is noodzakelijk voor het lichaam maar kan zich opstapelen in het lichaam!Wat doet het met mineralen en vitamines(voedings suplementen) in het lichaam ? Hoe te herkennen van koper overdosis?Hoe te neutralizeren?

Sonja

Mooie producten, snelle levering & prima service..

Prima service.

Ik heb drie dingen besteld, waarvan er twee na twee dagen verzonden zijn (nadat ik een mail had gestuurd na een dag om te vragen of ze me informatie konden geven over wanneer het verzonden zou...

Op mijn eerste mail werd vriendelijk gereageerd. Het zijn mooie producten voor een goede prijs.

Het is erg vervelend dat je pro-actief het bestelproces in de gaten moet houden. Ik heb het idee dat als ik niet gemaild had, dat het nog langer zou gaan duren. Ook erg jammer dat op mijn laatste mail niet gereageerd is. Erg misleidend ook dat er op de website staat 'voor 13u besteld, vandaag bezorgd' en dat later in de kleine lettertjes staat dat het 1 tot 4 dagen kan duren. Inmiddels ben ik een week verder en wacht ik nog op mijn laatste product.
Het zou fijn zijn als ik over dit soort informatie vanzelf bericht krijg en dat ik er niet achteraan moet mailen. Het kan altijd dat er iets mis gaat, maar hou me daar dan gewoon eerlijk en regelmatig van op de hoogte.

Fardiyah

Artikel zou door mij afgehaald worden. Mocht ook week later, geen probleem. Toen ik kwam was artikel toch alweer teruggestuurd naar de winkel.

Ik kreeg oprechte excuses EN het aanbod het artikel gratis naar me op te sturen.

Voor terugzending van artikel naar winkel, een mail sturen naar de klant.

Angelina

Prima ervaring. Snelle en nette levering

Goede levering. Complete sortering. Toegankelijke website

Dorien Ammerlaan