adri Schellinger-Miedema

Goede ervaring

Marian Janssen

Aanrader voor iedereen

S Lucas

Mijn fotolijstje was eerst niet passend maar dit werd na een telefoontje direct opgelost

J.H. van Geldrop

Duidelijke website, eenvoudige bestelling en betaling

Marjo Neplenbroek

Zeer goed! De klantvriendelijkheid en bereidheid om mee te denken!
Jullie zin in de mail dat ik kon bellen als er haast was maakte dat ik durfde te bellen en de lijst dus op tijd bezorgd kreeg!

Wim Albers

Kwaliteit is zoals omschreven. Bij 1e levering kreeg ik in plaats van de 3 bestelde lijsten er slechts 2 geleverd. Nadat ik hierover een mail had gestuurd werd er direct een derde lijst aan mij... Kwaliteit is zoals omschreven. Bij 1e levering kreeg ik in plaats van de 3 bestelde lijsten er slechts 2 geleverd. Nadat ik hierover een mail had gestuurd werd er direct een derde lijst aan mij verzonden. ben erg tevreden over de geleverde service.

Henk Wolthuis

Bestellen op zich goed, maar rest weinig service. Levering moest ik achteraan bellen ( Ja staat binnen 5 dagen , maar meer hoe het daar uitkomt) had aangegeven met spoed en gevraagd om aanpassing... Bestellen op zich goed, maar rest weinig service. Levering moest ik achteraan bellen ( Ja staat binnen 5 dagen , maar meer hoe het daar uitkomt) had aangegeven met spoed en gevraagd om aanpassing facturatie. Kon niet telefonisch en moest mail sturen.Men heeft duidelijk
Echter nadat men mijn klachten serieus nam is er goed actie ondernomen. was toch ontstaan door een samenloop van omstandigheden wat uiteraard kan gebeuren. Voor de rest zijn de problemen uiteindelijk tot tevredenheid opgelost.