Argianni Blokzijl

Goed, snel

Problemen gehad met een heliumballon die steeds scheurde, na het oppompen, na 2 maal direct na het oppompen een kapotte ballon te hebben gehad, is er door Partywinkel gratis een nieuwe geleverd en... Problemen gehad met een heliumballon die steeds scheurde, na het oppompen, na 2 maal direct na het oppompen een kapotte ballon te hebben gehad, is er door Partywinkel gratis een nieuwe geleverd en deze is heel gebleven!

Chalice Staps

Prima in orde

Esmiralde Romer

Geleverd volgens afspraak, zeer netjes

Brenda Sellier

Goed geleverd

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze levering. Jammer om te vernemen dat je ons een zes geeft. Wij vernemen graag wat wij verder kunnen verbeteren. Wij... Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze levering. Jammer om te vernemen dat je ons een zes geeft. Wij vernemen graag wat wij verder kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met feestelijke groet, Partywinkel

Alles op tijd geleverd

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze levering. Jammer om te vernemen dat je ons een vijf geeft. Wij vernemen graag wat wij verder kunnen verbeteren. Wij... Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze levering. Jammer om te vernemen dat je ons een vijf geeft. Wij vernemen graag wat wij verder kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met feestelijke groet, Partywinkel

Kelly Pechholt

Fijne kwaliteit. Snelle service

Bestelgemak! snelle en correcte levering.

Ruim assortiment en snelle levering.