bram smits

DE pepa big spullen zagen er leuk uit ben erg tevreden en snelle levering

Joyce Broekhuizen-Bok

Super leuk!!!
Heel leuk assortiment!! Wij zijn blij!!

Persaud

Ik vind het geweldig, overal hadden ze deze thema alleen in andere taal geschreven

Snelle service en erg leuke producten

Anja Colijn

Zonde dat mijn klein kind haar ballon 3 dagen na haar verjaardag pas krijgt mijn advies is zet het Corona verhaal op jullie begin pagina hoopt een heleboel traantjes . Mvg anja

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de ballon niet op de gewenste datum is geleverd. Zeker gezien wij jouw bestelling op de gewenste dag verstuurd hebben. Wij zullen dit dan... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de ballon niet op de gewenste datum is geleverd. Zeker gezien wij jouw bestelling op de gewenste dag verstuurd hebben. Wij zullen dit dan ook doorzetten naar PostNL. De informatie op onze website is aangepast. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met feestelijke groet, Partywinkel

Postma

Niet wat ik had verwacht, slechte kwaliteit

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Uiteraard is retourneren geen probleem. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Uiteraard is retourneren geen probleem. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met feestelijke groet, Partywinkel

Marco Roelofs

Slechte bezorging. Zeggen voor 23.00 besteld morgen in huis kunnen jullie niet waar maken.
Waardeloos ...die slingers moest ik zaterdag 28 maart hebben voor de 90e verjaardag op zondag 29 maart en krijg de slingers maandag 30 maart pas binnen.....echt slecht geregeld bij jullie.

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Snelle service