Nicole

Snelle levering en niet duur.

Heb jullie al aanbevolen bij vrienden dus Top tevredenheid

Snelle service

Pascal vd heijden

Zeer snelle levering

Ik had een deurbord met welkom thuis besteld. Het kwam aan in een vrij grote doos wat mij niet heel logisch leek, maar alle ruimte zou je zeggen. Helaas haalde ik mijn deurbord eruit met een lelijke... Ik had een deurbord met welkom thuis besteld. Het kwam aan in een vrij grote doos wat mij niet heel logisch leek, maar alle ruimte zou je zeggen. Helaas haalde ik mijn deurbord eruit met een lelijke vouw erin, alsof ik m uit de prullenbak gevist had.. vond het het niet waard om helemaal terug te zenden want hij doet wat het moet doen. Maar zeker wel zonde.

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het deurbord al direct defect was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het deurbord al direct defect was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen wij jou een passende oplossing bieden. Wij horen en helpen je graag. Met feestelijke groet, Partywinkel

Marjolijn Demon

Erg snelle service, ‘s avonds laat besteld en de volgende dag in huis. In de tussentijd regelmatig een update ontvangen over de status van de bestelling

Lisa

Ik ben 165 en had maar S besteld, hij paste goed alleen klein beetje lang, voorderest mooie outfit alleen beetje dunne stof. Zit heerlijk

Samantha

Snelle en goede service!

Hele snelle levering, volgende dag had ik het gelijk in huis!

Irene

Super👌👍👌