Keurige service

Dennis wezel

Goeie prijs kwaliteit verhouding

In ons geval de beste prijs.
De vermelding ‘voorraad’ klopte ook toen ik meerdere artikelen wilde kiezen kon dit niet.
Kreeg de melding niet genoeg op voorraad.
Toen maar 1 artikel...
In ons geval de beste prijs.
Kreeg de melding niet genoeg op voorraad.
Toen maar 1 artikel besteld en werd echt de volgende dag geleverd gekregen en krijgt ook goede terug koppeling over je bestelling over besteld,verstuurd enz.
En omdat ik maar 1 artikel kon bestellen heb ik na mijn bestelling nog even gekeken.
En stond er netjes online ‘Uitverkocht’😎👍

Snelle levering en voldoet aan verwachting

Cul

Product ok.... levering zeer slecht!

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen wij hoe we dit kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen wij hoe we dit kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest! Met feestelijke groet, Partywinkel

Ter steege

Supersnelle levering. Product v kwaliteit. En goede prijs!

Lot

Goede snelle service

Lieke de Bruijn

Goede dienstverlening. Gekocht item goede kwaliteit.

Oké assortiment maar levertijd niet zoals genoemd

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet op de gewenste datum is geleverd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact gehad met onze... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet op de gewenste datum is geleverd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag. Met feestelijke groet, Partywinkel

Hartstikke leuk boevenpak. En super snel geleverd. Had het laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis. Mijn zoon is er ontzettend blij mee en heeft het al veel aan gehad.