Brenda Post

Prima maar bezorging was later dan op de bevestiging stond aangegeven.

M Vos

Maandag 19 oktober een bestelling gedaan zou ik dinsdag 20 oktober in huis krijgen. Dit was niet het geval. Woensdag contact opgenomen alles was voorradig en zou woensdag verstuurd worden. Helaas... Maandag 19 oktober een bestelling gedaan zou ik dinsdag 20 oktober in huis krijgen. Dit was niet het geval. Woensdag contact opgenomen alles was voorradig en zou woensdag verstuurd worden. Helaas ook dit was niet het geval donderdag weer contact gehad bleek een bepaalde slinger niet ingeruimd zijn op de locatie. Die slinger geannuleerd met de garantie van party winkel dat mijn bestelling vrijdag binnen zou zijn. Maar ook dit was niet het geval. En de volgende dag was me dochtertje jarig zonder de Unicorn spullen wat ik echt wel teleurstellend vond.

Dana vaes

Heel mooie versiering! Top!

Marleen

Een maand moeten wachten op mijn bestelling en deze moeten omzetten naar een andere versie van het product dan degene die ik had besteld. Toen het product aankwam was de kwaliteit niet goed en... Een maand moeten wachten op mijn bestelling en deze moeten omzetten naar een andere versie van het product dan degene die ik had besteld. Toen het product aankwam was de kwaliteit niet goed en zitten er losse stukken (zonder veren) op waardoor je stukken karton kan zien. Valt erg tegen. Ontzettend vriendelijk personeel wel en hebben me goed en zo snel mogelijk geholpen bedankt. Vast gewoon ongelukkig.

Anita

Het is een hele mooie ballon, maar helaas kwam hij een dag te laat!

Hk

Leuke versiering.

Mike

Slecht komt op deze site terecht omdat ze adverteren voor 23:59 besteld morgen in huis. Besteld om 22:00 in de avond om de volgende dag te gaan versieren voor de dag erna de verjaardag van me... Slecht komt op deze site terecht omdat ze adverteren voor 23:59 besteld morgen in huis. Besteld om 22:00 in de avond om de volgende dag te gaan versieren voor de dag erna de verjaardag van me dochter te vieren. Geen track en tracé ontvangen wel factuur dat betaling gelukt is. Volgende dag netjes contact opgezocht eerst bellen geen gehoor. Daarna via whats app een bericht gestuurd in de ochtend. Ja eind van de middag een mailtje ontvangen dat het pakket is verstuurd. Kwartier later bericht ontvangen via whats app dat pakket vertraging heb opgelopen en later word verstuurd. Of dat een probleem is? Natuurlijk is dat een probleem en uitgelegd dat dat juist de reden was dat ik bij hun besteld had omdat ik het de volgende dag in huis nodig had. Pas einde van de avond 21:30 ontvang ik een reactie terug. Zonder mijn vragen te beantwoorden alleen de woorden onze excuses als we je kunnen helpen horen we het graag. Slechte service geen snelle reactie terug en geen erkenning
Het gevoel dat het je eigen probleem is terwijl hun er groot mee adverteren.

Yevgeni Kelie

Netjes en snel al mijn producten thuis bezorgd !

Miranda

Makkelijk bestellen, en snel in huis!