shelly

Helaas was het jurkje te groot maar zonder problemen niet alleen kunnen retourneren (gratis) maar ook nog binnen een paar dagen het geld terug plus de verzendkosten!! Dat vond ik helemaal netter dan... Helaas was het jurkje te groot maar zonder problemen niet alleen kunnen retourneren (gratis) maar ook nog binnen een paar dagen het geld terug plus de verzendkosten!! Dat vond ik helemaal netter dan verwacht! Dus dikke plus voor de service!!

Marcel

Was snel geleverd.

Cootje

Snelle service

Snel geleverd en goed spul!

Kelly

Snelle levering, goede service.

Snel bezorgd goeie kwaliteit product

Prima webshop. Vervelende is alleen dat je niet makkelijk teruggaat naar de pagina waar je aan het zoeken was als je iets in de winkelwagen stopt. Je moet dan opnieuw gaan zoeken.

Maat S besteld,Maat m geleverd

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb jij inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb jij inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Snelle en goede service