M.M.

Slechte kwaliteit artikelen, maar nog slechtere klantenservice. Lossen probleem niet op!
Het pakket kwam geopend bij me aan. Enkele artikelen waren uit hun verpakking in de doos, waardoor beschadigd; de slinger zat helemaal in de knoop en leek al gebruikt. Aan de hangdecoratie bleken de bordjes met de leeftijd te ontbreken.
Direct na ontvangst heb ik partywinkel gemaild met mijn bevinden en foto's hiervan. Ik kreeg daarna een paar keer een reactie met vragen die al in mijn mail stonden vermeld, ipv dat het werd opgelost. Pas op de dag van de verjaardag vroegen ze of ze spullen moesten nasturen. Mosterd naar de maaltijd.
Van de hangers met leeftijd medaillons zeiden ze achteraf dat ze niet allemaal een leeftijd hanger hebben, dus van de hele set maar 2. De overige waren alleen een slingertje, zonder hanger. Dit staat niet in de beschrijving vermeld. Wat een nepperij!!

Heel teleurstellend, want hierdoor heb ik de verjaardag niet kunnen aankleden zoals ik had gewild, én waarvoor ik heb betaald.
Slechte kwaliteit artikelen, maar nog een veel slechtere klantenservice.

Ook vraagt Partywinkel extra kosten als je met een creditcard wil betalen, hetgeen al jaren verboden is.

Ik adviseer hier dus NIET te bestellen!!

Maria

Ik wil laarzen die ik voor mijn kleindochter haar disco feest had gekocht terug sturen Maar omdat ik niet kan printen via mijn mobiel.En ze geen bericht doorsturen naar mijn dochter wat ik heb... Ik wil laarzen die ik voor mijn kleindochter haar disco feest had gekocht terug sturen Maar omdat ik niet kan printen via mijn mobiel.En ze geen bericht doorsturen naar mijn dochter wat ik heb gevraagd Nu wil.ik het gewoon met hun adres op de doos plakken en omdat ik het toch moet betalen zo terug sturen Ik wist niet dat het een Duitse firma was Dit doe ik nooit meer

Anthonio

Helaas weer niet op tijd…

J. Zagers

Nog niet eens verzonden de volgende dag. Ik had gehoopt het vandaag binnen te krijgen.

Gino

Een kostuum ruim van te voren besteld i.v.m een feestje, helaas 1 dag van te voren een email gehad met de tekst dat de betaling niet gelukt is ( wat niet klopt ) en dat ik zelf de bestelling... Een kostuum ruim van te voren besteld i.v.m een feestje, helaas 1 dag van te voren een email gehad met de tekst dat de betaling niet gelukt is ( wat niet klopt ) en dat ik zelf de bestelling geannuleerd had.. dat is helaas ook niet waar ! Informatie gevraagd hoe dit precies zat en toen kwam de conclusie dat het niet op voorraad was, tussen deze mail en bestel datum zat ruim een week dus had graag eerder geïnformeerd willen worden ! een alternatief konden ze niet bieden aangezien ze op de site als reclame motto neer zetten voor 23:59 besteld morgen in huis ! Maar deze garantie kunnen ze daadwerkelijk niet geven aan hun klanten.

N.v.t.

Snel bezorgd, producten geleverd zoals aangegeven. Prima.

Rutger

En weer een web winkel die beweert alles voor 23.59 uur besteld, de volgende dag te bezorgen. Kwam te laat binnen, feestje al geweest. Jullie zorgen ervoor dat ik niet meer dit soort winkels ga... En weer een web winkel die beweert alles voor 23.59 uur besteld, de volgende dag te bezorgen. Kwam te laat binnen, feestje al geweest. Jullie zorgen ervoor dat ik niet meer dit soort winkels ga vertrouwen qua bezorging. De enigen die het echt blijven waarmaken zijn Cool Blue en Bol.com.

Super mooie jurk

Romijn

Helium gekocht ballonnen lagen na een…
Helium gekocht ballonnen lagen na een uur al op de grond.
Helium gekocht ballonnen lagen na een…
Helium gekocht ballonnen lagen na een uur al op de grond.
Ballonnen waren speciaal voor helium en ook de foliebalonnen waren goede kwaliteit ballon ook speciaal voor helium.
Aangegeven bij partywinkel dat de balonnen na een uur al op de grond lagen.
Ze nemen weinig tot geen moeite om hier iets mee te doen.
Was niet hun probleem.
Tank was voor 50 balonnen na 4 folieballonnen van 30x20 en 15 normale ballonnen was de rank leeg vind t echt bizar ook hier geen reactie voor mij was t gelijk de laatste keer
Kind verdrietig en verschrikkelijke klantenservice