jean-claude

Prachtige service! Mijn pakje was vertraagd, de zaterdagavond via whatsapp contact opgenomen. Direct antwoord gehad.

Kleding komt uit Nederland , website is Belgisch. Kostuum dat te groot is niet kunnen terugsturen owv hoge verzendingskosten

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service. Echter hebben wij geprobeerd dit zo duidelijk mogelijk neer te zetten op onze Belgische website.... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze service. Echter hebben wij geprobeerd dit zo duidelijk mogelijk neer te zetten op onze Belgische website. Graag horen wij hoe we dit kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest. Met feestelijke groet, Partywinkel

S.R

Helaas werkte maar 1 party popper en de andere niet. Vind ik zonde want ze leken me zeer kwalitatief en bezorgtijd was TOP. Vind ik zonde van men product. Heb er niet mee kunnen shinen.

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je maar 1 Party Popper hebt kunnen gebruiken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je maar 1 Party Popper hebt kunnen gebruiken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Zeeeeer teleurgesteld!! De heliumtank beloofde ons 30 ballonnen. Ik heb er welgeteld 7 kleine ballonnen mee kunnen vullen.

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je maar 7 ballonnen hebt kunnen vullen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je maar 7 ballonnen hebt kunnen vullen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Vlotte levering, bestelde spullen waren in orde

LKV de plakvliege

Heel snelle levering

Slecht, ze hebben de verkeerde maat opgestuurd en nu wil ik dit retourneren, moet ik eerst zelf €7,50 aan verzend kosten betalen. En dit in de hoop het geld terug te krijgen...

Petra

Snelle en correcte levering!

Heel snelle levering!

Joke

Heel goede service na verkoop. Levering zoals afgesproken en producten zoals te zien op de site.