Kevin

Vrijdag voor de deur van een winkel gestaan maar op jullie site veel goedkoper en garantie van levering dag erop indien voor 23u besteld. 16u is te vroeg denk ik want gisteren heel de dag thuis...

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling en wat vervelend om te horen, al helemaal omdat wij het pakket op tijd naar je hebben verzonden. Hiervoor hebben wij dan ook gelijk een klacht uitgezet bij PostNL. Hierbij zijn onze verzendkosten naar België wel altijd vast en laag €4,95. Kun je hierbij de tank wel nog gebruiken?

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick

Found everything I wanted in this webshop and the delivery was fast. Very happy with my order.

Ben Mulders

Top service!

Emelie Bovijn

Fantastische shop! Vandaag besteld, morgen in huis! En ik had enkele extra vraagjes 's avonds gemaild en binnen de 10min antwoord gekregen! Dus ook super service! De spullen die ik hier gekocht heb...

Snel en vriendelijk

Kwam snel aan. Was tevreden over alle producten.

Sara

Snelle oplossing zonder extra te moeten bijbetalen terwijl de bestelling niet aankwam door mijn eigen fout. Bedankt!

An

Heel snelle levering.
Wanneer een zilveren letter ontbrak bij mijn bestelling werd ik heel snel geholpen. Top service!

Helaas levering niet correct..

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen! Wat was er precies niet juist?

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick

Snelle levering. Goede kwaliteit prijs verhouding tav heliumtank die wij kochten.