Reviews

9.1 / 10
176 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

176 Reviews

Anoniem
8/10

Snelle levering. Goede kwaliteit prijs verhouding tav heliumtank die wij kochten.


Anoniem
10/10

Heel tevreden over de heliumtanks. Waar voor je geld! En snel geleverd.


Anoniem
9/10

Ik kon alles vinden wat ik nodig had, binnen een dag werd het bezorgd en alles zag er net zo uit als op de foto's! Prijs kwaliteit verhouding is ook prima!


Zet
5/10

We hebben hem helaas maar 1 x kunnen gebruiken, toen was de rode loper vies en nat en moesten we hem achterlaten. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Hij zag er wel prachtig uit toen hij lag

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en wij zien jullie bij een volgend feest graag terug.

Met feestelijke groet,

Patrick


Lam
1/10

Erg slecht komen niet jullie beloofte na bezorg bedrijf liegt ook

Er wordt op jullie website gezegd voor 1600 besteld volgende werkdag zou het arriveren
Donderdag besteld moest...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling. Is deze hierbij wel voor ons bestemd? Aangezien je bij ons tot 23:00 kunt bestellen.

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick


Anoniem
6/10

Aan een kant zat de stiksel los maar verder prima

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en uiteraard is dit niet de bedoeling. Heb je hiervan een foto voor ons?

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick


Anoniem
5/10

Ik heb een heliumtank bestelt. Het bestellen opzich ging makkelijk en soepel. Toen ik de bestelling thuis kreeg wilde ik het helijk uitproberen. Helaas vulde de tank geen ballon. In de ballon werd...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en uiteraard is dit niet de bedoeling. Heb je hierbij de 3 stappen op de flyer gevolgd?

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick


Anoniem
6/10

Leuke artikels, maar jammer genoeg dag later geleverd dan ze beloofd hadden...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen! Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest, al helemaal niet omdat wij je bestelling gelijk hebben meegegeven aan PostNL. Wij hebben dan ook gelijk een klacht bij hun uitgezet.

Mocht je je bestelling willen retourneren, dan horen wij je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick


Anoniem
5/10

Ik had pompons besteld. Althans, dat dacht ik... ik kreeg namelijk één pompom en dat stond nergens aangegeven. In de beschrijving stond ook pompoms, als in meervoud. Heel jammer dat je er dan maar...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en het klopt inderdaad dat het deze per stuk worden verkocht. Vandaar dat er ook in de titel staat Roze Pom Pom. Ook in de productinhoud staat dit vermeldt, dat het 1 stuk betreft. Wij zijn dan ook benieuwd waar je Pompoms hebt zien staan.

Wij horen en helpen je graag.

Met feestelijke groet,

Patrick