An

Heel snelle levering.
Wanneer een zilveren letter ontbrak bij mijn bestelling werd ik heel snel geholpen. Top service!

Helaas levering niet correct..

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer om te horen! Wat was er precies niet juist?

Patrick

Snelle levering. Goede kwaliteit prijs verhouding tav heliumtank die wij kochten.

Heel tevreden over de heliumtanks. Waar voor je geld! En snel geleverd.

Ik kon alles vinden wat ik nodig had, binnen een dag werd het bezorgd en alles zag er net zo uit als op de foto's! Prijs kwaliteit verhouding is ook prima!

Zet

We hebben hem helaas maar 1 x kunnen gebruiken, toen was de rode loper vies en nat en moesten we hem achterlaten. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Hij zag er wel prachtig uit toen hij lag

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en wij zien jullie bij een volgend feest graag terug.

Lam

Erg slecht komen niet jullie beloofte na bezorg bedrijf liegt ook

Er wordt op jullie website gezegd voor 1600 besteld volgende werkdag zou het arriveren
Donderdag besteld moest...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling. Is deze hierbij wel voor ons bestemd? Aangezien je bij ons tot 23:00 kunt bestellen.

Patrick

Aan een kant zat de stiksel los maar verder prima

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en uiteraard is dit niet de bedoeling. Heb je hiervan een foto voor ons?

Patrick

Ik heb een heliumtank bestelt. Het bestellen opzich ging makkelijk en soepel. Toen ik de bestelling thuis kreeg wilde ik het helijk uitproberen. Helaas vulde de tank geen ballon. In de ballon werd...

Reactie Partywinkel.be:

Bedankt voor je beoordeling en uiteraard is dit niet de bedoeling. Heb je hierbij de 3 stappen op de flyer gevolgd?