Cristina

Super snelle service

Caroline

Supersnel geleverd, alles prima!

Martine

Had verkeerde adres ingevuld en na telefonisch contact artikel opnieuw besteld en tijdig geleverd. Eerste bestelling werd geretourneerd en bedrag direct terugbetaald.

Gardeyn Gorik

Kleedje is al gescheurd aan de naad bij eerste keer

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen wij jou een passende oplossing... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen wij jou een passende oplossing bieden. Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Serena

Snelle levering en producten zijn hetzelfde als op de foto's

Davy

Super leuk om hier te bestellen

Ik heb mijn pak nog steeds niet ontvangen

Reactie Partywinkel.be:

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat jouw bestelling niet op de gewenste datum is geleverd. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen... Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat jouw bestelling niet op de gewenste datum is geleverd. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij horen en helpen je graag! Met feestelijke groet, Partywinkel

Prima vriendelijke leveraar