Elly Janssen

Prima shop, snelle verzending.

Helma Struijk

Ik heb mijn bestelling van 3 wensballonnen nog steeds niet binnen omdat de kapper waar ik mijn bestelling heb laten bezorgen hun deuren moesten sluiten en meteen alles pakketjes naar de afzender... Ik heb mijn bestelling van 3 wensballonnen nog steeds niet binnen omdat de kapper waar ik mijn bestelling heb laten bezorgen hun deuren moesten sluiten en meteen alles pakketjes naar de afzender terug heeft gestuurd. Ik vraag me nu dan ook af hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

N.Hasselt

Perfect

Fabienne

Prima spullen en vriendelijke service ook toen ik nog vragen had over mijn bestelling.

Dennis Luijs

Dingen zijn kapot geleverd

Kim VAB reenen

Vind het slechte kwaliteit. Het is voor een kind dus een keer te snel aantrekken en het is kapot zo dun en gammel is het

Sanne Geleyn

Producten de volgende dag al in huis, super! Alleen is de kwaliteit van de mutsen niet geweldig (maar de prijs is dan ook mini).
Volwassen mutsen zijn ook aan de kleine kant. Mijn man kreeg ze...
Volwassen mutsen zijn ook aan de kleine kant. Mijn man kreeg ze niet deftig op zijn hoofd

Chantal

Snel geleverd, ondanks de drukke periode. De ballon is erg groot, mijn dochter vind hem helemaal geweldig.

Carina Gerritsen