Steph

Ze leveren niet volgens afspraak en reageren nergens op. Ik hoef geen decoratie die pas na het feestje geleverd worden. Verder geen communicatie omtrent vertragingen. Zeer slecht en... Ze leveren niet volgens afspraak en reageren nergens op. Ik hoef geen decoratie die pas na het feestje geleverd worden. Verder geen communicatie omtrent vertragingen. Zeer slecht en klantonvriendelijk.

Marita Loomans

Gwenda Van den bosch

Top!

Marijke Boeken

Mooie muts, mooie kwaliteit

Jon

Ik heb op 21 december een bestelling gedaan. Wel betaald en mail gekregen, maar sindsdien geen verzendbevestiging en geen reactie op mijn mails. Als ik bel geven ze een telefoonstoring aan. Ben bang... Ik heb op 21 december een bestelling gedaan. Wel betaald en mail gekregen, maar sindsdien geen verzendbevestiging en geen reactie op mijn mails. Als ik bel geven ze een telefoonstoring aan. Ben bang dat ik mijn geld/spullen kwijt ben.

M van Dijk

Weken geleden besteld. Bestelling niet ontvangen. Mailen wel dat het geleverd wordt/is. Telefonische "storing" maar wel erkend antwoordapparaat. Hier nooit meer.

Jim Poulou

Placed the order 10 days ago and still haven't received anything without any warning.. Ruined my new years surprise -_-

A.

10 dagen geleden feestspullen besteld. Tot nu toe geen enkel bericht ontvangen met betrekking op de levering of vertraging ervan. Contact opnemen met het bedrijf is vrijwel onmogelijk.

Jaap van Veen

Helaas maar gas voor 30 ballonnen maar wel heel makkelijk te bedienen.