Jacqueline

Echt SLECHT gewoon een beetje jammer vorige week zondag besteld 6 dagen geleden dus.. Stuur je een WhatsApp krijg je te horen dat je spullen maandag pas verstuurd worden 8 dagen later dan de... Echt SLECHT gewoon een beetje jammer vorige week zondag besteld 6 dagen geleden dus.. Stuur je een WhatsApp krijg je te horen dat je spullen maandag pas verstuurd worden 8 dagen later dan de bestelling geplaatst is!!! Niet gewend van jullie ging er echt vanuit dat ik optijd mn bestelling gedaan had als ik dit had geweten had ik mn bestelling niet bij jullie gedaan. Probeer maar eens leuke versiering te krijgen nu ergens over 2 dagen word onze zoon 20. Misschien is het handiger te melden dat jullie achter de feiten aanlopen en niet alles bij corona of de bezorgdienst neerleggen want als jullie 8 dagen later pas de bestelling de deur uit doen dan ligt toch echt aan jullie zelf!

Marjolein

28-12-2020 besteld, nog niks gehoord

Suna

3 januari 2021 besteld tot heden niks gehoord geen reactie op app of mail.

Bernard Reitsma

Zeer prettig

Kimberly Van den Berg

Super

Frank

Spullen tijdig besteld. Geen levering. Pas een bericht daar over na eigen vraag.
Niet bereikbaar! Spullen na het feestje ontvangen heeft geen zin!

Dilis Biesheuvel

Late levering, niet te pakken te krijgen

Irene

Levert niet op tijd. Geen communicatie over vertraging en niet bereikbaar.

Merel

Hele slechte winkel, zaterdag besteld & bezorging ingepland op dinsdag, niet gekomen. Gebeld, “telefoonstoring” op een zelf ingesproken bandje. Whatsapp gestuurd, werd er aangegeven dat het naar... Hele slechte winkel, zaterdag besteld & bezorging ingepland op dinsdag, niet gekomen. Gebeld, “telefoonstoring” op een zelf ingesproken bandje. Whatsapp gestuurd, werd er aangegeven dat het naar waarschijnlijkheid begin volgende week verzonden werd. Dat is veel te laat dan ben ik al jarig geweest, had hem niet voor niets op deze week gezet. Appje gestuurd met de vraag of er een mogelijkheid was om het te annuleren, krijg ik 10 minuten later antwoord “wij hebben dit meteen voor je geregeld” in mijn mail, annuleringsbevestiging. Ik heb niet eens aangegeven dat ik het daadwerkelijk wilde annuleren & vroeg om de opties te bespreken. Geen eens de mogelijkheid gekregen om erover na te denken, nee hoor hoppa geannuleerd, Heeel vreemd dit, geld wel terug gekregen (gelukkig) maar echt heel teleurstellend dat je je verjaardag probeert nog een beetje leuk te maken in tijden van corona met versiering thuis, zonder gasten & dat dat zelfs niet normaal kan gaan. Ik zou niemand aanraden om hier te bestellen! Bedankt partywinkel, voor het verpesten van mijn verjaardag!....

Party Winkel

Really really disappointing service. Claim to offer next day delivery but I placed my order, it was confirmed and I received no information that it had been sent. Sent them a WhatsApp message to see... Really really disappointing service. Claim to offer next day delivery but I placed my order, it was confirmed and I received no information that it had been sent. Sent them a WhatsApp message to see if it was still going to be sent and they completely ignored me. Told them if they were going to ignore me, then they should cancel my order and return my money. They cancelled the order within minutes. Let’s see if I get my money back...in any case, awful service and not able to meet their promises.