Jansen

De bestelling naar omstandigheden vlot binnen gekregen. Bij de heliumtank met 50 ballonnen zou lint bij zitten. Dat bleek een klein rolletje te zijn, waar je nooit 50 ballonnen mee kan vastmaken.... De bestelling naar omstandigheden vlot binnen gekregen. Bij de heliumtank met 50 ballonnen zou lint bij zitten. Dat bleek een klein rolletje te zijn, waar je nooit 50 ballonnen mee kan vastmaken. Had leuk geweest als er wat vrolijk gekleurd lint bij had gezeten. Dit slaat nergens op.

Caroline

Pakket voor 90e verjaardag van mijn vader besteld. Op woensdag besteld. Maandag erop is hij jarig. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Blijkt nu 1,5 week te worden. Door fout DHL weliswaar maar... Pakket voor 90e verjaardag van mijn vader besteld. Op woensdag besteld. Maandag erop is hij jarig. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Blijkt nu 1,5 week te worden. Door fout DHL weliswaar maar Partywinkel wil geen service leveren door pakket opnieuw met spoed te versturen.

Barry

Alles compleet en snel binnen

Pat

Super snelle leveringen ondanks Corona.

MMT

Stond op de site dat het product wegens verhuizing op 11-01 verzonden zou worden. Later dan gebruikelijk maar het stond duidelijk aangegeven dus helemaal prima. Vervolgens op 15-01 pakket nog steeds... Stond op de site dat het product wegens verhuizing op 11-01 verzonden zou worden. Later dan gebruikelijk maar het stond duidelijk aangegeven dus helemaal prima. Vervolgens op 15-01 pakket nog steeds niet verzonden, toch maar even contact gezocht: bleek een product gewoon niet op voorraad te zijn waardoor het nog niet verzonden is??? Heel raar dat er vanuit Partywinkel geen contact is gezocht. Pakket is inmiddels nog niet verzonden en is dus niet op tijd binnen.

Bella

Spullen op 13/01 besteld, zou de volgende dag bezorgd worden (hier ook de verzendkosten voor betaald) Krijg ik via de app te horen dat de producten pas over 1,5 week op de juiste plek in hun... Spullen op 13/01 besteld, zou de volgende dag bezorgd worden (hier ook de verzendkosten voor betaald) Krijg ik via de app te horen dat de producten pas over 1,5 week op de juiste plek in hun magazijn liggen. Oftewel 2,5 week vertraging(als ik ze dan binnen krijg). Veel te laat voor mijn verjaardag. Brutaal en kortaf op de app!! Verdient niet eens 1 ster

Bart

K*T BEDRIJF, Houd zich niet aan levertijd

Alissa

Producten werden later geleverd dan afgesproken. Geen reactie op berichten

SusanneTychon

Begrijpelijk dat in onderstaande reviews geen tevreden reacties staan, ook ik heb een bestelling geplaatst en vooruit betaald.
De bestelling werd niet op tijd geleverd en ik heb een mail...
De bestelling werd niet op tijd geleverd en ik heb een mail gestuurd en wel keurig antwoord gekregen en zoals toegezegd ook de betaling retour gestort gekregen.
Inmiddels staat er op de site een regel waarbij een vertraging in de levering wordt vermeld, dat is nu beter voor potentiele klanten.
Ondanks mijn eerste slecht ervaring zal ik in de toekomst toch een bestelling plaatsen, deze site heeft verreweg de meeste artikelen ben ik nu achter gekomen. De meesten leren uit ervaring en ik ga ervan uit dat Partywinkel.nl in de toekomst de zaken beter regelt om slechte reclame te voorkomen.

Betty

Slechte communicatie, spullen bijna 2 weken na de bestelling geplaatst te hebben, pas verzonden. Dus aangekomen na de verjaardag. Geen excuses, niks. Heel jammer.