Sib2020

Ik had voor 175€ aan ballonnen besteld om deze aankoop te verspreiden over 4 verjaardagsdagen (ivm Corona) + Valentijn. Ik had 2 dagen speling alvorens de eerste dag zou aanbreken. Direct gebeld of... Ik had voor 175€ aan ballonnen besteld om deze aankoop te verspreiden over 4 verjaardagsdagen (ivm Corona) + Valentijn. Ik had 2 dagen speling alvorens de eerste dag zou aanbreken. Direct gebeld of alles op voorraad is omdat ik in de slechte recensies had gelezen dat als iets ook maar ontbreekt dat ze dan de gehele bestelling achter houden en ze je niet informeren. Dit wilde ik voorkomen. Daarnaast waren er ook veel slechte recensies van het überhaupt niet leveren. Ik had toch de gok genomen. De eigenaar nam op en dit gaf genoeg vertrouwen op een goede afloop.

Diezelfde nacht had ik geen track en trace en ik heb wederom direct gebeld. Alles was al ingepakt en verzonden. Ik zou die 2de nacht een track en trace krijgen. En alles was op voorraad. Met de kennis van nu weet ik dat er niks was ingepakt en hun eigen systeem meldde dat alles op voorraad was, maar in de werkelijkheid was niet alles op voorraad (want het externe magazijn heeft zijn eigen voorraad systeem). Op dat moment had ik nog bij een andere webshop kunnen bestellen.

Wederom niks gehoord. Mijn verjaardag was bijna aangebroken en ik heb weer gebeld. Nu bleek de order niet eens te zijn ingepakt omdat er een Valentijns product van een paar euro niet op voorraad was. Nu zouden ze dit product verwijderen en de order opnieuw doorsturen naar het magazijn. Ook was er een gouden tafelkleed niet op voorraad (dat bedrag werd teruggestort), maar dit werd vervangen door zilver (op hun kosten en het bedrag van het gouden kleed kreeg ik dus terug). Nu was alles dik in orde.

Volgende dag regende het weer van de klachten (op review sites) en ik had uiteraard weer geen bestelling of track en trace. Nu hadden ze de klantenservice afgesloten met als reden “Wegens drukte zijn we telefonisch niet bereikbaar. Op deze manier kunnen wij iedereen het snelste voorzien van een antwoord. Je kunt een bericht sturen per mail of whatsapp.”

Ik las dit als volgt: “We worden teveel gebeld en om meer klanten te kunnen helpen sluiten we dit kanaal af en je kunt alleen schrijven”. Ze hebben het te druk met klachten en je kan nu enkel mailen. Al met al heeft het mij letterlijk uren gekost. Ik moest toch bij de Makro zijn en heb daar de feestspullen ingeslagen. Het is daar ook goedkoper, maar dat maakt mij niet uit (ik wil het gewoon thuisbezorgd krijgen). Ik ben dagen aan het lijntje gehouden dat het al onderweg was. Ik had alle tijd om nog elders te shoppen, maar waarom zou je dat doen als ze elke dag zeggen dat het nu WEL in orde is.

Een paar uur voor de laatste dag kwam de bestelling incompleet binnen. De gewenste helium tank zat er niet in, het tafelkleed was van een verkeerde maat, de led lampjes in de ballonnen werkte niet meer want de batterijen waren (bijna) leeg. Ik heb ze wel een berichtje gestuurd, maar ik heb daarop (nog) geen reactie.

Volgende keer - mocht ik hier weer bestellen - kies ik voor “achteraf betalen” en dan bestel ik een paar weken van te voren. Maar als nieuwe klant verwacht je gewoon dat - zoals ze zelf beloven - het de volgende dag wordt geleverd. Het is vooral zuur als het NA je feestjes aankomt. Als de klantenservice gewoon iedereen duidelijk informeert dan is er niks aan de hand. Gaat er wat fout? Informeer dan de klant en dan hebben de meesten wel wat begrip ervoor. De site is prima. De eigenaar was aardig. Maar de bereikbaarheid, communicatie en levertijd is slecht. Als je je feestartikelen de volgende dag geleverd wilt hebben, dan zou ik de winkel afraden.

ESMARALDA

Super slecht

W Van den Bosch

Waardeloos, onbetrouwbaar. Artikel nooit ontvangen. Niet meer bestellen bij dit bedrijf!!!!!

Elmira

Echt top!
Altijd snelle levering!

Jai

Echt een kut bedrijf! Bestelling begin van de week gedaan, nog niet eens een bevestigingsemail gehad. Meerdere mails en whatsapp berichten verstuurd en geen enkele reactie terug gekregen. Valse... Echt een kut bedrijf! Bestelling begin van de week gedaan, nog niet eens een bevestigingsemail gehad. Meerdere mails en whatsapp berichten verstuurd en geen enkele reactie terug gekregen. Valse beloftes van “voor 23:59 besteld morgen in huis” en eindstand nog 3 volle werkdagen wachten voor een bestelling op 30 min afstand. Dit bedrijf heeft waardeloze service en had er geen corona geweest had ik deze mensen persoonlijk op hun plek gezet.

Ellie

Bestelling dinsdag gedaan, tot nu toe niet geleverd. Ze zijn ook niet te bereiken. Komt over als een louche bedrijf. Hele slechte service. Ik zal hier nooit meer bestellen.

R

Zondag ballonnen en deurgordijnen besteld en nog steeds niet ontvangen. Mailtje gestuurd maar krijg geen eens reactie. Heel slecht

Sheila

Dinsdag bestelling geplaatst voor 2 jurken maat 110-116. Donderdag ontvangen, maar 1 in de verkeerde maat (3-4 Jaar) dus veelte klein. Dus we dachten dat ze per ongeluk de verkeerde maat hadden... Dinsdag bestelling geplaatst voor 2 jurken maat 110-116. Donderdag ontvangen, maar 1 in de verkeerde maat (3-4 Jaar) dus veelte klein. Dus we dachten dat ze per ongeluk de verkeerde maat hadden opgestuurd, kan gebeuren. Geprobeerd te bellen, maar ze staan je ivm drukte niet telefonisch te woord. Een mail gestuurd met de mededeling dat het de verkeerde maat is en te klein is. Als reactie kreeg ik dat het magazijn deze had toegestuurd omdat de bestelde maat er niet meer was, en er tussen de bestelde maat en geleverde maat bijna geen verschil zit. Dus het zou wel moeten passen. Als reactie hierop een mail terug gestuurd met foto, waarop te zien is dat het verschil zeer groot is en het dus niet gaat passen. En daarna geen reactie meer ontvangen.

Chantal

Al bijna een week terug besteld. Helemaal niks binnen. Geen antwoord gekregen alsof ze onbereikbaar zijn. Super slechte service!

herma goris

Besteld pakket nooit verzonden