Terleurgestelde feestganger :(

Vrijdag voor 23:59 besteld wat ik dinsdag nodig had. Zaterdag niets ontvangen (wat wel zo op website vermeld staat), maandag contact gezocht, slecht verhaal over moment van verzenden, niets te zien... Vrijdag voor 23:59 besteld wat ik dinsdag nodig had. Zaterdag niets ontvangen (wat wel zo op website vermeld staat), maandag contact gezocht, slecht verhaal over moment van verzenden, niets te zien in track&trace. Zou dan dinsdag komen want was al verstuurd. Vandaag woensdag en nog steeds niets ontvangen. Feest is inmiddels geweest... en het is 4 dagen na de beloofde bezorgdatum

Depremievergelijker.nl

Geweldig klantgericht bedrijf

Sharon

Super snel geleverd en goed !

Corinne

Ondanks de drukte bij Post.nl, super snel bezorgd!

Patje

Super snel en goed!

Lelie

Sinds 2 februari besteld en NOOIT wat…
Sinds 2 februari besteld en NOOIT wat…
Sinds 2 februari besteld en NOOIT wat ontvangen!!! Al dagen lang stond de track and trace code op: order aangemaakt!! Ik had de ballonnen nodig op 4 feb voor een verjaardag! Op hun site staat voor 23.59 besteld, morgen in huis. Alsnog op tijd besteld!!! Voor mij was de feestvreugde al weg! Dus kon de bestelling geannuleerd worden! Heb ik PARTYWINKEL gemaild! Gaven hun aan dat ze DPD zouden contacten om het pakketje terug te halen, want die was zogenaamd opeens al onderweg! Ik was in veronderstelling dat het zo zou worden opgelost als wat zij hadden beaamt en dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Na een paar dagen kreeg ik opeens een mail dat DPD het pakketje heeft afgeleverd op mijn adres! terwijl ik niks heb ontvangen !! HEEL VAAG. Ik mailen met PARTYWINKEL voor een oplossing. PARTYWINKEL is koelbloedig en boeit hun geen reet dat jij je pakketje niet hebt ontvangen. Compenseren mij niet terwijl het HUN verantwoordelijkheid was.

Komen ze met een zogenaamde onderzoek! Die ze volgensmij niet eens hebben gedaan. Wederom heb ik hun gemaild hoe het precies zat. Mailen ze me terug dat: De bezorger heeft gezegd dat hij het 100% heeft afgeleverd! That’s it.

LOL wie the F is die bezorger dan? Wat een BS.

Als ik het pakketje had ontvangen zou ik hier geen probleem van maken! Gaat maar om een pakketje van 30eu!! Maar ik heb daar wel voor betaald in de hoop om mijn moeder een leuke verjaardag te geven!!

KORTOM EEN SLECHT BEDRIJF DIE JE NIET TEGEMOET KOMT. NIET HIER BESTELLEN WANT ZE DENKEN ALLEEN AAN HUN CENTJES.

Natasja Evers

Supersnelle levering, en probleempjes worden snel en correct opgelost. Snelle reactie op vragen!

Helie Bregman

17-02-2021 22.00 besteld. De 1e zending 18-02-2021 18.24 bezorgd, de 2e zending 19-02-2021 14.42. Super snel en netjes verpakt.

Astrid

Super enthousiaste sales medewerkers. Mooi aanbod van producten.