7.8/10

Henk

Snelle levering door aardige mensen.

snelle levering

op de sticker op het matras is niet aangevinkt wat voor matras het is en niet wat boven en onder is. (er is verschil)

Goede analyse slaapvoorkeuren, niet automatisch advies voor duurdere systemen.

Ruime keus, goed advies

Aftersales nog niet van toepassing, nog geen contact weer gehad.

Corry

Goede survice via de mail,snelle levering

Gemaild over de lattenbodems,kreeg vrij snel antwoord terug.Lattenbodem zal tussen 8 uur en 10 uur geleverd worden,hij kwam al rond kwart voor 8

Zal het niet zo weten

Prettig, duidelijk advies, perfecte bezorging

De snelle en vriendelijke verkoop
Het goede advies
Perfecte bezorging
De prijs

Pouwels

Uitstekend. Bestellen via internet, informatie via de showroom.

veronique

Zeer correct en vriendelijke service en goede kwaliteit. Echt een aanrader en ook keurig en vriendelijke bezorgservice...

Keurig opgebeld of de maat van de lattenbodem wel klopte...en nee ik had verkeerd gemeten. Nou dat is nog eens service. Zat ik niet met een te kleine lattenbodem thuis.top hoor

Geen verbeter punten

Prima geholpen

a koevoets

Goed produkt en goede en snelle levering

Prima service en snelle levering

Dit bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Mijn vragen werden geduldig beantwoord.

Vermeld het gebruikte materiaal (houtsoort) op de website en geef instructies voor het instellen van de lattenbodem

Binnen 2 dagen na bestelling (zaterdag en zondag) werd ik gebeld dat ze de dag erna het product konden brengen. Nadruk op konden, dit werd namelijk met mij overlegd, of het voor mij ook goed uit... Binnen 2 dagen na bestelling (zaterdag en zondag) werd ik gebeld dat ze de dag erna het product konden brengen. Nadruk op konden, dit werd namelijk met mij overlegd, of het voor mij ook goed uit kwam. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Nvt