K.Lobbers

Prettig

Goede prijzen

Geen idee

Tot 2 keer toe een andere, goedkopere topper geleverd ZONDER MIJ DAAR OVER TE INFORMEREN. Ik heb zelf moeten uitzoeken dat het om een ander, goedkoper product ging dan aangegeven op de website. Geen... Tot 2 keer toe een andere, goedkopere topper geleverd ZONDER MIJ DAAR OVER TE INFORMEREN. Ik heb zelf moeten uitzoeken dat het om een ander, goedkoper product ging dan aangegeven op de website. Geen antwoord op mijn mail (voorzien van foto's). Foute informatie op de website (zo zijn niet alle producten voorradig,ook al staat dat op de website) en moet men dus langer wachten dan aangegeven.

Kortom bedrieglijke praktijken.
Ik raad iedereen aan om extra na te zien of de geleverde producten overeen stemmen met wat werd aangekocht.

Bedbodem gekocht die helemaal aan de verwachting voldoet.

Goede informatie op website. Prettige communicatie.

WFVM

Duidelijk, zeer klantvriendelijk, komt afspraken na, goed aanbod.

duidelijke waarschuwing over levertijd, mee nemen van oude matras

prijs

Johan

Prettig, eerlijk, spontaan

Duidelijk telefonisch advies

Zou zo niets weten

Goed geholpen, goed voorgelicht

ton miggels

Levering was prima,
maar er moet een goede beschrijving bij voor het in elkaar zetten van de bodems, die was er niet bij.

In eerste instantie verwarring over de poten set, maar na nog een mailtje werd er eens goed naar gekeken paste het wel.
een beetje rommelig, kan stukken beter met een deskundig antwoordt.

Pieter

Duidelijke website. Heel prettig contact.

Ik had een latten bodem snel nodig. Via website besteld. Bleek niet op tijd leverbaar. Heb met fikse korting een alternatief gekregen.

Geen verbeterpunten, ga zo door!